پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/اردبیل شهردار اردبیل گفت: پرداخت اضافه کار در شهرداری اردبیل برای کارگران و کارکنان برمبنای ساعات کار اضافی و تلاش موثرتر انجام می شود و در این حوزه نگاه یکسان حاکم نیست.

پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود

محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این کذب محض است که شهرداری در ماه های اخیر اضافه کار کارکنان را به صفر رسانده و یا پرداخت نمی کند بلکه تاکید ما بر همکاران امور اداری و پشتیبانی مالی بر این است تا به هر پرسنل به انداره کار و تلاشی که انجام می دهند پرداختی اضافه کار لحاظ شود.

وی گفت: اساسنامه سازمان های زیرمجموعه شهرداری اردبیل در مرحله اصلاح و بازنگری است ولی برای ادامه فعالیت آنها و شکل گیری هیئت مدیره ضروری است تا اساسنامه موجود مورد تصویب قرار گیرد تا ادامه فرایند کار را ببینیم.

شهردار اردبیل اعلام نمود: مسکن و شهرسازی غیر از 10 درصد توافق هیچ واگذاری دیگری را به شهرداری انجام نمی دهد و راه شهرسازی به ازای تفکیک در اراضی این 10 درصد را پرداخت می کند.

صفری شرح داد: زمین های قولنامه ای محل اختلاف و مناقشه راه و شهرسازی و شهرداری است و باید هر چه سریعتر تکلیف زمین های قولنامه ای معین شود.

وی با اشاره به سیمای زننده محوطه آرامستان ها و الزام سازمان آرامستان ها برای دیوارکشی در بیشتر قبرستان های اردبیل اضافه کرد: در کنار اجرای درست همسطح سازی هم در بهشت فاطمه و هم قبرستان غریبان باید دیوارکشی و زیباسازی محوطه آرامستان ها با طراحی مناسب در دستور کار قرار گیرد.

گزارش عملکرد مالی شهرداری باید شفاف ارائه شود

عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: مردم انتظار دارند گزارش عملکرد مالی شفاف ارائه شود.

بهروز اسکندرپور ضرورت توجه شهرداری را به درآمدهای پایدار شهری یادآور شد و اعلام نمود: با روش های سنتی نمی توان در این حوزه نتیجه گرفت بلکه بهتر است مدیریت درست درآمد و هزینه به ویژه حرکت به سمت کسب منابع درآمدی پایدار مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به دغدغه پرسنل شهرداری در پرداخت حقوق و دستمزد و سایر مزایا و اضافه کار گفت: باید در این زمینه به نحوی عمل کرد تا در کنار توزیع منابع رضایت پرسنل نیز اتفاق بیفتد.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان تاخیر در ارائه گزارش تفریغ بودجه سال های گذشته ادامه داد: قطعا با انضباط مالی شهردار اردبیل در تفریغ بودجه سال 1400 با مشکل کسری و بودجه روبرو نخواهیم شد.

اسکندرپور اضافه کرد: باید از افراد متخصص و باتجربه در حوزه مالی و بودجه ریزی استفاده کرد تا تدوین لایحه بودجه سالانه به نحوی باشد تا کمترین انحراف منابع بودجه رقم بخورد.

وی شرح داد: مردم انتظار دارند در کنار ارائه گزارش عملکرد مالی شفاف پیش بینی بودجه به شکل عملیاتی تحقق یافته و بخش عظیمی از مسائل سال های گذشته با تدبیر و تفکر درست رفع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2013

به "پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید