عکس ، این شاسی بلند ژاپنی آماده ورود به ایران است؟

به گزارش بوستان گفتگو، گجت نیوز نوشت: سوزوکی بالنو 2023 فیس لیفت معرفی گردید. این شاسی بلند ژاپنی مقرون به صرفه قیمت گزینه مناسبی برای ورود به بازار ایران محسوب می گردد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

عکس ، این شاسی بلند ژاپنی آماده ورود به ایران است؟

سوزوکی بالنو 2023 فیس لیفت که در اوایل سال 2022 معرفی شده بود از لحاظ طراحی ظاهری و سطح ایمنی ارتقا پیدا نموده تا بتواند بهتر از قبل با رقبای خود به رقابت بپردازد. این شاسی بلند ژاپنی که در کارخانه سوزکی در گجرات هند فراوری می گردد قرار است به زودی در بازارهای آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا و خاورمیانه به فروش برسد.

مشخصات سوزوکی بالنو 2023 فیس لیفت

طراحان برای مدل فیس لیفت سوزوکی بالنو تغییراتی را در نظر گرفتند تا این خودرو نسبت به مدل های قبلی مجذوب نماینده تر به نظر برسد. این خودرو اکنون از تغییرات جزئی در نمای جلو و عقب به همراه خطوط طراحی تازه بهره می برد. این شاسی بلند ژاپنی در کابین نیز از سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای، نمایشگر هداآپ، نمایشگر 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو، اپل کارپلی و میرور بهره می برد.

سوزوکی بالنو 2023 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیندر خطی مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

سوزوکی بالنو در دو مدل GLS و GLX روانه بازار شده که GLS از دو ایربگ و GLX از 6 ایربگ بهره می برد. هر دو نسخه به سنسور پارک، دوربین 360 درجه، دوربین دید عقب، ترمزهای ABS و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی نیز مجهز شدند.

مشتریان برای نسخه GLS باید 16 هزار و 500 دلار و برای نسخه GLX نیز 18 هزار و 500 دلار هزینه نمایند. از این رو با توجه به اینکه برای واردات خودرو به ایران سقف 20 هزار دلاری در نظر گرفته شده، این شاسی بلند ژاپنی شانس زیادی برای ورود به بازار ایران خواهد داشت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2252

به "عکس ، این شاسی بلند ژاپنی آماده ورود به ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این شاسی بلند ژاپنی آماده ورود به ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید