بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک

به گزارش بوستان گفتگو، آشنایی با بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک

بانکوک یا بانگکوک که به عنوان پایتخت کشور تایلند شناخته می شود، یکی از مقاصد گردشگری معروف در جهان است و دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با سایر شهرهای تایلند می باشد و هرساله مسافران زیادی را در خود جای می دهد. این شهر که به عنوان بلندترین مکان در جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است، منطقه ای ویژه و به صورت مستقل در کنار 75 استان دیگر کشور تایلند محسوب می شود. اگر این شهر زیبا را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده اید، حتما برایتان اهمیت دارد که در کجا و چه هتلی اقامت داشته باشید. به همین منظور در این مطلب بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک را معرفی خواهیم کرد، پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هتل نارای بانکوک | Narai Hotel

هتل چهار ستاره نارای بانکوک (Narai Hotel) در قلب این شهر جای گرفته است و بیش از 4 دهه است (از سال 1968) که با میزبانی فوق العاده و امکانات بازسازی شده از مهمانانش پذیرایی می نماید. از ویژگی های این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک به شمار می رود، آن است که با محیط زیست سازگار است و قوانین استاندارد Green Leaf Environmental را دنبال می نماید.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل نارای بانکوک

اینترنت رایگان درتمامی قسمت های هتل در دسترس می باشد. پارکینگ رایگان بدون احتیاج به رزرو قبلی قابل استفاده است و شست و شوی لباس با پرداخت هزینه اضافه انجام می گردد. اگر با اهداف کاری سفر می کنید می توانید مبلغی را بپردازید و در مقابل از اتاق جلسات و خدمات آن بهره مند شوید. هتل سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاه را با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر امکانات هتل می توان به داشتن دستگاه تهویه هوای مطبوع، انبار چمدان، آسانسور و اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ممنوع است اشاره نمود. چک این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد انجام می گردد و برای خالی کردن اتاقتان تا ساعت 12 ظهر فرصت دارید. کارمندان به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند.

مهمانان هتل می توانند در استخر داخل سالن و یا استخر فضای باز هتل نارای بانکوک شنا نمایند یا به ورزش در باشگاه بدنسازی آن مشغول شوند. در این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک است، ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است. هتل بلیط تورهای گردشگری اطراف را می فروشد و اگر تمایل داشته باشید با دریافت هزینه اضافه نگهداری از کودک شما را بر عهده خواهند گرفت. امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد.

هتل پرینس پالاس بانکوک | Prince Palace Hotel

هتل چهار ستاره پرینس پالاس بانکوک (Prince Palace Hotel) را می توان در گروه زیباترین هتل ها و بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک قرار داد که علاوه بر ظاهر زیبا، دسترسی آسانی به جاذبه های این شهر نیز دارد. مجموعه دارای امکاناتی مانند استخر فضای باز و 7 گزینه برای صرف غذا می باشد.

خدمات رفاهی هتل پرینس پالاس بانکوک

سرویس اتاق های هتل هر روز انجام می گردد و لوازم مورد احتیاج در اتاق قرار داده می گردد. اگر بخواهید خدمات لازم برای خشک شویی و اتوشویی با هزینه اضافه توسط هتل انجام می گردد. افرادی که با اهداف کاری به سفر رفته اند نیز می توانند از اتاق جلسات و خدمات آن استفاده نمایند. پارکینگ رایگان و امن در هتل موجود است و احتیاجی به رزرو قبلی ندارد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. مهمانان هتل می توانند ساعت 12 ظهر تا نیمه شب چک این خود را انجام دهند و برای تحویل دادن اتاقشان از 8 صبح تا 12 ظهر زمان دارند. آن ها به زبان های انگلیسی وتایلندی جوابگوی شما خواهند بود.

علاوه بر این، تجهیزات برای افراد دارای محدودیت های جسمی، گاو صندوق، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، خدمات زیبایی، اتاق های سیگار ممنوع، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، استند فروش سوغاتی، خدمات خشکشویی (با هزینه)، تهویه هوای مطبوع، سرویس روزانه و اتاق کنفرانس (با هزینه) نیز از دیگر امکانات این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک به شمار می رود، می باشد. در هتل امکاناتی همچنین تراس، استخر شنای فضای باز و سرپوشیده قرار گرفته است. با پرداخت هزینه اضافه می توانید از باشگاه بدنسازی، سونا و مرکز اسپا هتل پرینس پالاس بانکوک بهره ببرید. اینترنت رایگان بدون پرداخت هزینه در تمامی قسمت های هتل در دسترس می باشد.

هتل رامادا دی ام ای بانکوک | Ramada DMA بانکوک

هتل رامادا دی ام ای بانکوک در منطقه تجاری شهر قرار گرفته که موجب شده دسترسی آسانی به دیگر نقاط شهر داشته باشد و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک محسوب می گردد. بعضی از بهترین مراکز خرید و تفریحاتی بانکوک نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. مهمانان هتل از خدمات بی نظیر تایلندی که در سطح بالایی از استانداردهای بین المللی قرار می گیرند، پذیرایی می شوند.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل رامادا دی ام ای بانکوک

در صورت درخواست شما و با پرداخت هزینه اضافی هتل ترانسفر را برای شما از فرودگاه آماده می نماید و رفتن از فرودگاه تا هتل حدود 40 دقیقه طول خواهد کشید. از جمله خدمات رفاهی هتل رامادا دی ام ای می توان به اینترنت رایگان آن اشاره نمود که در تمامی نقاط هتل در دسترس می باشد. در هتل پذیرش به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شما هستند. دقت داشته باشید که زمان پذیرش از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد و ساعت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از 12 ظهر انجام گیرد. البته اگر زودتر از این ساعت برسید می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید و از زمانی که در اخیار دارید بهره ببرید. می توانید در طول اقامت خود در هتل خودرو کرایه کنید و بدون احتیاج به رزرو قبلی از پارکینگ آن بهره ببرید.

برای کسانی که به سفر کاری می روند اتاق جلسات تعبیه شده و در صورت پرداخت هزینه اضافه می توانند از امکاناتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و … استفاده نمایند. تمامی اتاق ها مجز به دستگاه تهویه مطبوع هوا می باشند و سیگار کشیدن در هتل ممنوع است. اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل وجود ندارد. اگر تمایل داشته باشید می توانید از خدمات واکس رایگان آن بهره ببرید. بعضی از دیگر امکانات هتل شامل آسانسور، خشکشویی، اتوشویی، روزنامه و خدمات نگهداری از کودک هستند که موجب شده این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک باشد. کارمندان هتل به دو زبان تایلندی و انگلیسی جوابگوی شما خواهند بود. در این هتل چندین استخر وجود دارد که یکی از آن ها در طبقات بالا ساخته شده و هنگام شنا کردن در آن می توان چشم اندازی زیبا را در مقابل خود داشت. از دیگر خدمات تفریحی هتل راداما دی ام ای می توان به سونا و باشگاه بدنسازی آن اشاره نمود. سرگرمی های مناسب برای بچه ها نیز در هتل برگزار می گردد.

هتل مجستیک گرند بانکوک | Majestic Grande Hotel

با سبک تایلندی و دکور مدرن، هتل مجستیک گرند بانکوک یکی از بهترین اقامتگاه های شهر محسوب می گردد. این هتل در محله سوخومویت واقع شده، از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک است و دارای امکانات گوناگونی نظیر استخر روباز و رستوران است. اتاق های هتل با مبلمان شیکی تزیین شده اند و دارای تلویزیونی با شبکه های جهانی هستند.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل مجستیک گرند در بانکوک

در این هتل 4 ستاره، کارمندان بخش پذیرش 24 ساعته جوابگوی شما خواهند بود. در لابی هتل می توانید از راهنمای گردشگری در خصوص شهر اطلاعات خوبی کسب کنید. علاوه بر آن در بخش پذیرش، امکان تبدیل ارز، انبار چمدان و خدمات تور و بلیط مهیاست. اینترت رایگان وای فای در تمام محوطه های هتل دسترسی خوبی دارد. بخش شست و شوی هتل شامل خدمات اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی است که در صورت استفاده از آن ها، ملزم به پرداخت هزینه مجزایی هستید و واکس کفش رایگان است. استفاده از کافی نت، مرکز همایش و اتاق های کنفرانس و جلسه در هتل امکان پذیر است که آن ها هم ملزم به پرداخت جداگانه هستند.

شما می توانید در شهر با یک ماشین اجاره ای به گشت و گذار بپردازید که در این صورت خیالتان از بابت پارکنیگ راحت خواهد بود، چرا که پارکینگ هتل رایگان و بدون احتیاج به رزرو قبلی است. شما می توانید از خود هتل نیز ماشین اجاره کنید. کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد. از امکانت تفریحی هتل می توان به استخر روباز اشاره نمود که برای مهمانان تعبیه شده است. همچنین جکوزی، سونای خشک و سونای بخار هم در اینجا موجود می باشد. مرکز تناسب اندام هتل، دستگاه های به روزی دارد که برای ورزش روزانه می توانید از آن ها بهره ببرید.

هتل آسیا بانکوک | Asia Hotel بانکوک

اقامتگاه 4 ستاره ای که در این متن آورده شده، به طور مستقیم به ایستگاه مترو هوایی Ratchathewi BTS متصل است. هتل آسیا بانکوک امکانات خوبی مانند استخر دارد که اقامت شما را راحت و هیجان انگیز خواهد نمود. این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک به شمار می رود، از میدان سیام و مرکز خرید MBK، تنها یک ایستگاه فاصله دارد و از بسیاری دیگر از جاذبه ها هم، چندان دور نیست.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آسیا بانکوک

برای خانواده ها امکان نگهداری از بچه ها و برای سفرهای کاری، امکانات فکس و فتوکپی، بخش مجزایی برای برگزاری کنفرانس و جلسات اداری و همچنین یک سایت کامپیوتری مهیا نموده است. پارکینگ هتل رایگان است و علاوه بر اینکه احتیاجی به رزرو قبلی ندارد، امکانات مورد احتیاج افراد ناتوان هم در آن تعبیه شده، تا هرکسی که در بانکوک یک ماشین کرایه کرد، بتواند از پارکینگ امن هتل، استفاده نماید. پذیرش هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک است، به صورت روزانه خدمات و امکاناتی همچون تبدیل ارز، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، راهنمای گردشگری، تور و بلیط به شما ارائه می دهد. ورود و خروج شما به این هتل به صورت اکسپرس و سریع خواهد بود و کارمندان میز پذیرش، 24 ساعته در خدمت شما هستند. در این هتل امکانات بخش شست و شو نظیر اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی، در دسترس است. سیگار کشیدن در محوطه های هتل ممنوع است، اما قسمت های مجزایی به این منظور آماده شده است.

امکانات متفاوتی برای افراد کم توان و ناتوان، نظیر رمپ ویلچر و سرویس بهداشتی با میله های نگهدارنده آماده شده است. فروشگاه، آسانسور، روزنامه، آرایشگاه مردانه و زنانه، اینترنت وای فای رایگان و اتاق های ماه عسل، از دیگر خدمات رفاهی هتل محسوب می شوند. در نظر داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است. استخر شنای هتل را در طول اقامت تجربه کنید و در جکوزی آن، استراحت کنید. البته تفریحات دیگری هم نظیر باشگاه تناسب اندام و زمین تنیس برای استفاده شما فراهم گشته است.

هتل مارول بانکوک | Marvel Hotel بانکوک

در یکی از منطقه های اصلی بانکوک به نام سوخومیت، هتل مارول بانکوک قرار گرفته است. از این هتل 4 ستاره می توانید با 4 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه قطار شهری، به راحتی به تمام نقاطی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. امکاناتی که در هتل برای مهمانان فراهم شده همگی بسیار با کیفیت هستند، پس می توان گفت که از همه نظر اقامت در این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک میی باشد، راحت است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل مارول بانکوک

بخش پذیرش هتل 24 ساعته در خدمت مهمانان است. در این بخش خدماتی همچون نگهداری از چمدان در انبار، میز اتو و تبدیل پول ارائه می گردد. همچنین می توانید از دستگاه ATM هتل در صورت داشتن کارت اعتباری بین المللی بهره ببرید. خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی هم در هتل وجود دارد. در صورتی که سفرتان به بانکوک کاری است، بهتر است بدانید که این هتل خدماتی مانند دستگاه فکس و کپی، مرکز برگزاری کنفرانس و اتاق های جلسات اداری دارد که برای شما بسیار مناسب است. فروشگاه های مختلفی مانند مغازه سوغاتی در این جا دیده می گردد. سالن آرایش مردانه و زنانه هم از دیگر خدمات رفاهی هتل است. مهمانان کم توان و ناتوان هم، از امکاناتی که برای آن ها تدارک دیده شده، می توانند بهره ببرند. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صبحت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 است. برای اینکه از مناظر لذت ببرید می توانید از تراس هتل بهره ببرید. استخر روباز هم در این هتل وجود دارد. باشگاه بدنسازی هم از دیگر امکانات تفریحی ورزشی هتل می باشد.

هتل بایوک اسکای بانکوک | Baiyoke Sky Hotel

بانکوک از جمله بایدهای سفر به تایلند است. بایوک اسکای بانکوک به عنوان بلندترین هتل شناخته می گردد که 88 طبقه دارد. دید بسیار خوبی که اتاق های این هتل دارند و خدمات رفاهی و تفریحی آن، بسیار مناسب یک سفر دل انگیز به بانکوک می باشد. در بخش بعدی ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی، تفریحی یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل بایوک اسکای بانکوک

تمام اتاق های 88 طبقه هتل بایوک اسکای بانکوک دارای حمام خصوصی، تلویزیون مدرن، یخچال، دستگاه قهوه جوش و تلفن می باشند. اینترنت پرسرعت رایگان در تمام طبقات قابل استفاده می باشد. خدمات نگهداری از بچه ها نیز با پرداخت هزینه اضافه برایتان فراهم شده است. ترانسفر، فروشگاه کوچک در هتل، خدمات اجاره ماشین و فروشگاه خرید سوغاتی نیز از امکانات هتل می باشند. سالن آرایشی مردانه و زنانه را هم در هتل بایوک اسکای بانکوک می بینید. اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در هتل وجود دارند. کارمندان هتل به زبان های چینی، تایلندی، روسی، مالزیایی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می نمایند.

اگر سفرتان به بانکوک کاری است خدماتی در هتل علاوه بر اتاق های کنفرانس وجود دارند که شامل سرویس فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات برگذاری جلسات اداری و … هستند که البته استفاده از آن ها ملزم پرداخت هزینه جداگانه است. با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از خشکشویی و اتوشویی نیز بهره ببرید. در این هتل هم یک استخر سرپوشیده و هم یک استخر روباز وجود دارد. خدمات اسپا و سلامتی وجود دارد که البته هزینه جداگانه دارد. خدمات ورزشی که یک سالن بدنسازی مجهز می باشد نیز روی هزینه اتاق شما لحاظ گشته است که یعنی بدون اینکه بخواهید هزینه جداگانه ای پرداخت نمایید، می توانید از آن استفاده کند. آن هایی که گلف و بیلیارد دوست دارند می توانند با پرداخت هزینه ای از این امکانات نیز استفاده نمایند.

هتل ایندرا ریجنت بانکوک | Indra Regent Hotel

این هتل 4 ستاره و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک در روبروی بازار پراتونام ساخته شده است. هتل ایندرا ریجنت بانکوک Indra Regent Hotel در مرکز منطقه پراتونام بانکوک و در500 متری سنترال ورلد واقع شده است. این منطقه به منطقه خرید بانکوک معروف است و با توک توک می توانید به راحتی در مدت کوتاهی به مرکز خرید سیام و ام بی کا بروید. بنابراین اگر یکی از دلایل شما برای سفر به بانکوک خرید است، این هتل 4 ستاره می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در متن زیر خصوصیاتی چون امکانات رفاهی و تفریحی هتل را به تفصیل بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل ایندرا ریجنت بانکوک

پارکینگ محافظت شده به همراه پارکینگ عمومی در خیابان هتل وجود دارد که اگر ماشین داشتید قابل استفاده هستند. خدمات تاکسی قابل دسترسی است. برای اینترنت در اتاق ها باید هزینه پرداخت کنید اما در فضاهای عمومی هتل اینترنت وای فای رایگان پیدا می کنید. ترانسفر فرودگاهی جزو خدمات این اقامتگاه محسوب نمی گردد. میز پذیرش و نگهبانی هتل به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شماست و ورود و خروج سریع، انبار چمدان، دستگاه ای تی ام و تبدیل ارز از خدمات ارائه شده موقع پذیرش است. ورود به هتل ایندرا ریجنت بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند. فضایی مخصوص برای افراد سیگاری و فضایی مجزا برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

تهویه مطبوع، مغازه های خرید سوغاتی و فروشگاه و امکاناتی برای مهمانان کم توان و ناتوان از جمله خدمات موجود هتل می باشد. خدمات اتاق به همراه روزنامه برایتان فراهم می گردد. خدمات نظافت احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه ای دارد و شامل شستشو، اتوشویی و اتوکشی می باشد. برای شمایی که سفر کاری به بانکوک دارید، امکانات جلسات اداری، ملاقات و مرکز تجاری به همراه امکانات فکس و فتوکپی در اختیارتان قرار می گیرد منتها باید هزینه جداگانه ای بپردازید. سری به حمام آبگرم بزنید و آرامش را سونا، اتاق بخار یا حمام آبگرم آن بیابید یا در باشگاه هتل ورزش کنید. می توانید با دوستانتان اسنوکر بازی کنید یا از میز راهنمای گردشگری، برنامه گشت های درون شهر و سفرهای یک روزه بخواهید. استخر شنا در فضای باز و در کنارش استخر بچه ها مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی خانواده ها است.

هتل آمارا بانکوک | Amara بانکوک Hotel

هتل چهار ستاره آمارا بانکوک (Amara بانکوک Hotel) یکی از هتل های مناسب برای اقامت کردن در تایلند است که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک نیز به شمار می رود. فاصله آن تا مرکز شهر کم تر از 500 متر و همچنین فاصله کمی با فرودگاه دارد. اتاق های هتل بسیار راحت و دارای امکانات مناسبی می باشند.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آمارا بانکوک

استفاده از اینترنت بی سیم در تمامی قسمت های هتل رایگان است و مهمانان می توانند بدون احتیاج به رزرو قبلی از پارکینگ استفاده نمایند. خدماتی مانند شست و شوی لباس ها و خشک شویی و اتوشویی آن ها نیز با پرداخت هزینه اضافه انجام می گردد. برای رفت و آمد به فرودگاه می توانید از سرویس شاتل هتل بهره ببرید. اتاق ساعت 2 بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهد و برای خالی کردن و تحویل آن تا ساعت 12 ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل می توانند به زبان های انگلیسی، چینی، تایلندی و ژاپنی با شما صحبت نمایند.

سرویس شاتل (رایگان)، محوطه مشاع برای تماشای تلویزیون، تهیه هوای مطبوع، محوطه مخصوص سیگار، فروشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق های سیگار ممنوع، گاو صندوق، خدمات برای افراد دارای محدودیت های حرکتی، امکانات ویژه، آسانسور، روزنامه، خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه، صرافی، پذیرش سریع و جوابگویی پذیرش 24 ساعته نیز از دیگر خدمات این هتل است. از جمله امکاناتی که برای افراد دارای ناتوانی در نظر گرفته شده می توان به داشتن راهنمای صوتی، راهنماهای با خط بریل، توالت های ریلی و ویلچر اشاره نمود. هتل دارای مبلمان فضای باز است که می توانید مدتی را در آن جا استراحت کنید. استخر شنایی نیز در پشت بام احداث شده که چشم انداز زیبایی به مناظر اطراف دارد و می توانید با استفاده از آن خستگی خود را در کنید و احتیاجی نیست حوله استخری ببرید چون به شما داده خواهد شد. مرکز بدنسازی مجهز به کمدهای قفل دار نیز برای مهمانان تعبیه شده است. کارمندان هتل با دریافت هزینه اضافه برای ساعاتی نگهداری از کودک شما را بر عهده خواهد گرفت. امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد و کیفیت کافه هایی که در هتل آماده می گردد خیلی بالا است. دریافت میوه، شکلات و غذای مخصوص بچه ها نیز با هزینه اضافه امکان پذیر است.

هتل پرزیدنت پارک بانکوک | President Park بانکوک

هتل چهار ستاره پرزیدنت پارک بانکوک (President Park بانکوک) در واقع یک هتل آپارتمان است و دارای آپارتمان هایی راحت همراه با آشپزخانه ای کاملا مجهز در مرکز شهر بانکوک کشور تایلند می باشد. فاصله این هتل که البته از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد تا شاتل های رایگان مرکز خرید امپوریوم و اسکایترین فروم پانگ پیاده تنها سه دقیقه می باشد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل پرزیدنت پارک بانکوک

از جمله امکانات هتل می توان به داشتن اینترنت بی سیم رایگان در تمامی قسمت های هتل اشاره نمود همچنین پارکینگ امن مجانی بدون احتیاج به رزرو قبلی قابل استفاده است. کسانی که با مقاصد کاری سفر نموده اند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از اتاق جلسات و امکانات آن مانند دستگاه فتوکپی و فکس استفاده نمایند. اتاق ساعت 2 بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهد و برای پس تحویل دادن آن تا ساعت 12 ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. علاوه بر این، سرویس شاتل، مینی مارکت، محوطه مشاع همراه با تلوزیون، شاتل فرودگاه (با هزینه)، تهیه هوای مطبوع، محوطه مخصوص کشیدن سیگار، گاو صندوق، آسانسور، اتاق خانواده، سالن زیبایی، روزنامه، سرویس اتاق، ویلچر، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه و پذیرش 24 ساعته نیز از دیگر خدمات و امکانات هتل می باشد. هتل دارای استخر و مرکز بدنسازی می باشد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممکن نیست.

مهمانان این هتل می توانند در کتابخانه آن مطالعه نمایند. اسپا نیز برای خستگی در کردن از یک روز طولانی وجود دارد. بعضی فعالیت های ورزشی نیز در هتل پرزیدنت پارک بانکوک انجام می گردد. سونا، جکوزی، زمین تنیس، استخر آب گرم فضای باز نیز از دیگر امکانات مجموعه می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 474

به "بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید