رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم روز دانشجو گفت: نظام سلامت اگر توانست به صورت گروهی کار کند، منجر به ارتقای سلامت مردم می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، شاهین شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم روز دانشجو که با حضور حداکثری دانشجویان برگزار گردید، اظهار کرد: در همین سالن دانشگاه 15 سال پیش موسسه رویان اولین گوسفند شبیه سازی شده در خاورمیانه را آورد و این کار ضربه ای بر استکبار جهانی بود که جهان فهمید شما جوانان می توانید روی پای خودتان بایستید و ایران را بسازید.

شیرانی ادامه داد: امثال شما جوانان بودند که این افتخارات را آفریدند، جهان به خاطر این با ما مشکل دارد که حرف اول مان این است که می گوید جوانان باید خودباور باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: شما جوانان باید به این ایمان برسید که ما می توانیم و توانسته ایم؛ دشمنی جهان با ما سر همین مسأله است که می گوید شما نمی توانید روی پای خود بایستید و باید به سمت ما دست دراز کنید.

وی اعلام کرد: در چنین روزی سه تن از دانشجویان ایران به علت اعتراض به ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به کشور در صحن خود دانشگاه و دانشکده فنی شهید شدند، یعنی در چنین روزی سال 1332 مرگ بر آمریکا گفتند و سرکوب شان کردند.

شیرانی توضیح داد: تصور می کردند که با این روش ها می گردد دانشجو را سرکوب کرد، اما چند سال بعد دیدیم که چه انقلابی رخ داد که امروز جهان روی انقلاب ما حساب جداگانه باز می نماید؛ انقلاب های زیادی در جهان رخ داد، اما انقلابی که ایدئولوژیک باشد و جهان روی آن حساب باز کند کم پیدا می گردد.

وی گفت: نظام سلامت اگر توانست به صورت گروهی کار کند، منجر به ارتقای سلامت مردم می گردد و شما جایی هستید که باید یاد بگیرید در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد.

دانشجویان از این مراسم دست خالی به خانه نرفتند و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه به 10 نفر از دانشجویان حاضر در جمع که تا به حال به مشهد نرفته بودند، سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع) هدیه داد.

بعلاوه در این مراسم از کتاب پنجم تا پنجم، زندگینامه شهید حمید توحیدی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نویسندگی زینب عطایی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2023

به "رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید