رئیسی: با کشته شدن انسان های بی گناه در هر جای جهان مخالفیم

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس جمهور در ملاقات سفیر تازه مونته نگرو، سابقه جنگ در منطقه بالکان را تجربه ای تلخ برای این منطقه و جهان توصیف کرد و گفت: ایران با درگیری و کشته شدن انسان های بی گناه در هر نقطه ای از جهان مخالف است.

رئیسی: با کشته شدن انسان های بی گناه در هر جای جهان مخالفیم

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه پریشا کاسترا توویچ سفیر آکردیته مونته نگرو با بیان اینکه ایران همیشه با کشور های منطقه بالکان و از جمله مونته نگرو روابطی محبت آمیز و رو به توسعه داشته است، گفت: دو کشور ظرفیت های خوبی برای توسعه تعاملات و ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف دارند.

رئیس جمهور سابقه جنگ در منطقه بالکان را تجربه ای تلخ برای این منطقه و جهان توصیف و توضیح داد: جنگ به هیچ وجه رویداد مطلوبی نیست و همیشه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از صلح، ثبات و پیشرفت و مخالفت با جنگ بوده است.

وی ادامه داد: ایران با درگیری و کشته شدن انسان های بیگناه در هر نقطه ای از جهان مخالف است.

پریشا کاسترا توویچ سفیر آکردیته مونته نگرو نیز در این مراسم با اشاره به سوابق محبت آمیز و رو به توسعه روابط دو کشور گفت: در دوره ماموریت خود کوشش خواهم کرد ساز و کار های توسعه روابط دوجانبه تقویت گردد تا دو کشور بتوانند تعاملات و مناسبات خود در زمینه های مورد علاقه را توسعه دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2167

به "رئیسی: با کشته شدن انسان های بی گناه در هر جای جهان مخالفیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: با کشته شدن انسان های بی گناه در هر جای جهان مخالفیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید