باکو و آنکارا همکاری های نظامی و فنی را بررسی کردند

به گزارش بوستان گفتگو، در دیدار ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و اسماعیل دمیر رییس کمیته صنایع دفاعی ترکیه و هیات همراه همکاری های نظامی و فنی دو کشور بررسی شد .

باکو و آنکارا همکاری های نظامی و فنی را بررسی کردند

به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان ، در این دیدار موضوعات مهم همکاری های نظامی و فنی دوجانبه و راهکارهای اجرای پروژه های مشترک نو با در نظر دریافت روشهای نو انجام عملیات رزمی مدرن، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان همکاری های نظامی و فنی دوجانبه این کشور و ترکیه را موفقیت آمیز نام و گفت این کشور توجه بیشتری به تقویت تجهیزات نظامی نیروهای خود خواهد کرد.

بنا به این گزارش ، مجهز شدن ارتش جمهوری آذربایجان به مدرن ترین سلاح ها و تجهیزات نظامی امکان دستیابی به فن اوری اطلاعات پیشرفته کنترل مخفیانه و عملیاتی نیروهای نظامی را فراهم خواهد کرد و همچنین به افزایش قدرت مانور و به طور کلی اثربخشی قدرت رزمی ارتش کمک خواهد کرد.

رییس کمیته صنایع دفاعی ترکیه را در این سفر جمعی از مقامات بلندپایه این کمیته و هم مسوولان برخی شرکت های صنایع دفاعی این کشور از جمله STM ، ROCKETSAN ، HAVELSAN و ASELSAN همراهی کردند .، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1805

به "باکو و آنکارا همکاری های نظامی و فنی را بررسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکو و آنکارا همکاری های نظامی و فنی را بررسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید