انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشکده مهندسی دریا امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی ایران

به گزارش بوستان گفتگو، دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقا علمی و حفظ تعامل میان دانشگاه و صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشکده مهندسی دریا امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه میان دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توسط حمید زراعتگر رئیس دانشکده مهندسی دریا و کاپیتان فرشاد حائری مدیر عامل موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

هدف از انقعاد این تفاهم نامه ارتقا علمی و کیفی متخصصان و حفظ ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان شده است. طراحی و ارائه دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز برای متخصصان کشتیرانی و یا دیگر سازمان ها و شرکت های دریایی کشور توسط دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از زیرساخت های دانشگاه با همکاری مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مفاد این تفاهم نامه بشمار می رود.

براساس این تفاهم نامه دوره آزاد مدیریت ارشد کسب و کار در کشتیرانی و لجستیک دریایی توسط دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طراحی شده که بزودی اجرا خواهد شد.

در این تفاهم نامه تاکید شده است که در زمان همه گیری بیماری کرونا، دوره ها در بستر الکترونیک و بصورت مجازی برگزار خواهد شد و پس از آن، به فراخور شرایط در خصوص حضوری و یا مجازی بودن دوره ها تصمیم گیری می شود.

براساس این تفاهم نامه تمامی دوره های آموزشی بر مبنای ضوابط مقرر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی دانشگاه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1766

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشکده مهندسی دریا امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشکده مهندسی دریا امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید