سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد

به گزارش بوستان گفتگو، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از راه اندازی سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اطلاع داد.

سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، رضا نقدی، سرپرست این دانشگاه با بیان اینکه دانشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان سمنان در ایام تعطیلات عید نوروز، کلاس های مجازی جبرانی برای دانشجویان برگزار نموده اند، خبر از افتتاح سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان داد.

نقدی، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به صورت ویدئوکنفرانس، با تبریک فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز و همچنین اعیاد سراسر خیر و برکت شعبانیه و آرزوی سلامتی برای ملت شریف ایران، بخصوص خانواده دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، بر لزوم برگزاری کلاس های مجازی استان تاکید کرد و گفت: با تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد از روز شنبه 16 فروردین ماه، دانشکده های استان، تمام ظرفیت خود را به صورت کامل مورد استفاده قرار داده تا کلاس های مجازی به بهترین نحو برگزار شده و دروس به دانشجویان ارائه شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان اضافه کرد: امروز که ملت ایران با چالش شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نمایند، شاهدیم که جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در تمام کشور با روحیه جهادی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیغام امیدبخش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

وی همچنین با قدردانی از رئیس و همکاران پرتلاش و نیک اندیش دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در خدمت به جامعه در جهت فراوری ماسک بهداشتی و ژل ضدعفونی، گفت: این دانشکده با کار خود، بخشی از رسالتشان که ارائه خدمات اجتماعی است را پوشش داد.

نقدی در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از لشکرو معاونت آموزشی و پژوهشی استان به جهت راه اندازی سامانه آموزش مجازی بومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان، اعلام نمود: شیوه های آموزش مجازی در واحدهای دانشگاه در سراسر استان مورد آنالیز نهاده شد و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس ها اتخاذ شد و سپس مقرر شد روسای دانشکده ها در مورد بارگذاری محتوای آموزشی توسط اساتید دانشکده های استان اهتمام ویژه بورزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1003

به "سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید