نشست هم اندیشی سالانه رؤسای حراست ادارات کل میراث فرهنگی استان ها برگزار گردید

به گزارش بوستان گفتگو، نشست هم اندیشی سالانه حراست ادارات کل میراث فرهنگی استان های کشور با هدف تبیین مباحث حوزه تخصصی در استان اردبیل برگزار گردید.

نشست هم اندیشی سالانه رؤسای حراست ادارات کل میراث فرهنگی استان ها برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، در بخش جنبی این نشست دو روزه که معاون وزیر اطلاعات و رئیس سازمان حراست کل کشور در آن حضور داشت، دو کارگاه تخصصی با موضوع های نظارت بر فعالیت های گردشگری، معرفی و حساسیت های پایگاه های جهانی و... برگزار گردید.

در نخستین روز نشست، رئیس سازمان حراست کل کشور در سخنان خود بر ادامه روند تعامل و همکاری با سازمان حراست کل کشور در راستای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

در ادامه هریک از مسئولان حراست ها، گزارشی از عملکرد و برنامه محیط کاری خود ارائه و مسائل و مسائل مبتلا به را مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در اختتامیه این نشست، خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیغام رئیس این سازمان را قرائت کرد.

معاون رئیس جمهوری در این پیغام از زحمات مدیرکل و همکاران او در مجموعه حراست مرکز و استان ها قدردانی و بر صندلی حراست و نقش اساسی آن در جهت نظارت، برنامه ریزی و سیاست گذاری مدون سازمانی تأکید نموده بود.

در خاتمه نشست هم اندیشی سالیانه رؤسای حراست ادارات کل استان ها نفرات برتر حراست های استان ها معرفی و با اهدای لوح و هدایا از سوی معاون توسعه مدیریت تجلیل به عمل آمد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 40

به "نشست هم اندیشی سالانه رؤسای حراست ادارات کل میراث فرهنگی استان ها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی سالانه رؤسای حراست ادارات کل میراث فرهنگی استان ها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید