موسوی خطاب به هوک: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید

به گزارش بوستان گفتگو، سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

موسوی خطاب به هوک: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه توئیترش و در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که گفته بود ایران دو راه بیشتر ندارد، شرح داد: فشار حداکثری شما را با مقاومت حداکثری، اراده پولادین و تکیه بر توانمندی های داخلی درهم می شکنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خطاب به هوک مطرح نمود: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

به گزارش فارس، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز (پنجشنبه) با ادعای اینکه ایران با برنامه هسته ای خود مشغول اخاذی و باج گیری از جهان است، گفت: تهدیدات رژیم ایران برای مرعوب کردن کشورهای دیگر طراحی شده تا رفتار اغلب خشن ایران را در ازای چیزی بدتر، بپذیرند... کارزار فشار حداکثری رئیس جمهور [دونالد] ترامپ به روش های بی سابقه ای ایران را مهار و با آن مقابله کرده است... ما شبکه اقتصادی آنها را مختل کرده ایم.

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: به دلیل فشارهای ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره نمایند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند... ایالات متحده به استراتژی پیروز فشار حداکثری اقتصادی و انزوای دیپلماتیک [علیه ایران] ادامه می دهد.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1135

به "موسوی خطاب به هوک: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی خطاب به هوک: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید