مقاله: تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟

به گزارش بوستان گفتگو، امام صادق (ع) می فرماید: دیدن مدفوع در خواب را می توان از چهار وجه تعبیر کرد. اول آن است که گرفتار مال حرام می شوی. همچنین اشاره به گشایش در امور دارد. تعبیر دیگر آن است که شما از مال خود به زنتان می بخشید. دیگر معنی آن می تواند رسیدن به ثروت و برآورده شدن آرزوها باشد.

مقاله: تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟

تعبیر خواب اینکه شما قادر به مدفوع کردن نیستید به این معناست که شما در بیان احساسات خود مشکل دارید و نمی توانید حرف هایتان را با کسی در میان بگذارید، به همین خاطر همه چیز را در خود می ریزید.

اگر کسی دید که در حال شستن مدفوع خود است یا محلی را که از مدفوع کثیف شده، می شوید و تمیز می نماید، تعبیر ثروتمند شدن است و این شستن به معنای اقتصادی حلال است. همچنین خبرهای خوبی به این شخص می رسد که غرق در خوشبختی می گردد.

ابن بن سیرین می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که در مستراح یا توالت مدفوع کرد، به این معناست که به زودی از نظر اقتصادی، کارش رونق پیدا می نماید.

کارل یونگ پروفسور سوئیسی در این باره معتقد است اگر خواب ببینی بر روی کسی مدفوع می کنی یعنی کینه شخصی را به دل داری و با آن شخص دشمنی داری.

تعبیر خواب مدفوع کردن کسی روی شما نشان می دهد که شما برای خود ارزش قائل نیستید و از عزت نفس پایینی برخوردارید. بهتر است که روی این قسمت از شخصیت خود کار کنید.

منبع مقاله: تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1930

به "مقاله: تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید