مقاله: برای بالکن و تراس از چه کفپوشی استفاده کنیم؟

به گزارش بوستان گفتگو، به صورت کلی چوب ها به دو دسته سوزنی برگ و پهن برگ تقسیم می گردند. معمولاً چوب های سوزنی برگ بعلت سبکی چوب و دانسیته کم آنها، برای محیط های کم رفت و آمد مثل اتاق خواب ها استفاده می شوند.پهن برگان بعلت دارا بودن مقاومت، استحکام و دانسیته بیشتر در تمام محیط های پر رفت و آمد مانند مغازه ها و رستوران ها استفاده می شوند. تایل های تولیدی از چوبهای سوزنی برگ از گونه های کاج روسی است.

مقاله: برای بالکن و تراس از چه کفپوشی استفاده کنیم؟

چوب پلاست به صفحاتی گفته می گردد که از پلاستیک و ذرات چوب کوچک یا الیاف ساخته شده است. کامپوزیت چوب پلاستیک در مقایسه با تاریخچه بلند چوب طبیعی، محصولات نسبتاً جدیدی بحساب می آیند. کامپوزیت چوب پلاستیک هزینه نگهداری کمتری در مقایسه با چوب طبیعی دارد در کل می توان به خصوصیاتی از قبیل سازگاری با محیط زیست، وزن مخصوص بالا، ثبات ابعادی عالی، مقاومت در برابر سایش، مقامت در برابر ضربه، خاصیت آکوستیک، دوام طبیعی و … اشاره کرد.

لاستیک یکی از گزینه های مناسب برای کفپوش بالکن است. اگرچه در درجه اول به عنوان کفپوش سالن های ورزشی استفاده می شود، اما به دلیل دوام بالا، مقاومت در برابر لغزش و جذب شوک، برای بالکن های بزرگ که فعالیت های مختلف در آن انجام می شود، انتخابی عالی است. این بدان معنا است که می توانید تمام کارهایی را که دوست دارید روی بالکن انجام دهید.

این یک حقیقت است که چوب در هر کجا که مورد استفاده قرار بگیرد، فضایی زیبا و فوق العاده ایجاد می نماید. با این وجود بسیاری از اطلاعات و باور هایی که ما در خصوص چوب داریم، اشتباه است! یکی از بزرگ ترین این اشتباهات این است که چوب ماده ای مقاوم در برابر آب به شمار نمی رود. در حالی که اگر چوب به شکل مناسب انتخاب شده و لایه محافظ درستی بر روی آن به کار برده شود، به یکی از مقاوم ترین مواد در مقابل آب تبدیل می گردد.

منبع مقاله: برای بالکن و تراس از چه کفپوشی استفاده کنیم؟

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1936

به "مقاله: برای بالکن و تراس از چه کفپوشی استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برای بالکن و تراس از چه کفپوشی استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید