متا کوعست 3S رونمایی شد؛ هدست واقعیت ترکیبی مدرن با قیمت مناسب

به گزارش بوستان گفتگو، متا به تازگی از هدست واقعیت مجازی نو خود با نام متا متا کوعست 3S رونمایی کرد؛ محصولی نو و مجذوب کننده اما با قیمت بسیار مناسب.

متا کوعست 3S رونمایی شد؛ هدست واقعیت ترکیبی مدرن با قیمت مناسب

پس از هفته ها شایعات و افشاگری های فراوان، متا از هدست واقعیت ترکیبی تازه خود با نام متا کوعست 3S رونمایی کرد. مارک زاکربرگ در رویداد Meta Connect امشب، از این هدست ارزان قیمت و مستقل رونمایی کرد. هدستی که ظاهر مدرن و امکانات جذابی دارد اما قیمت مناسبش، آن را برای کاربران با بودجه محدود بسیار مناسب می نماید.

هدف اصلی متا از فراوری کوعست 3S این بوده که تعداد بیشتری از کاربران وارد دنیای هدست های واقعیت مجازی شوند و تا جایی که امکان دارد، محدودیت های موجود بر سر راه آن ها برداشته گردد. این هدست از همان تراشه قدرتمند متا کوعست 3 استفاده می نماید، اما در بخش هایی مانند رزولوشن نمایشگر و لنزها، کمی ضعیف تر است.

به زبان ساده، این هدست گزینه ای ارزان تر از متا کوعست 2 به شمار میرود که اکنون تقریبا از دور خارج شده است. این مدل بعلاوه دکمه تازهی برای جابه جایی سریع بین حالت های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) دارد، اما خبری از جک هدفون در آن نیست.

قیمت Meta Quest 3S از 299 دلار شروع می گردد که به طرز چشمگیری ارزان تر از کوعست 3 است که قیمت آن از 499 دلار شروع می گردد. بعلاوه، گزارش شده که مدل 128 گیگابایتی کوعست 3 دیگر فراوری نخواهد شد و به جای آن، مدل 512 گیگابایتی با تخفیف دائمی با قیمت 499 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

آیا متا کوعست 3S ارزش خرید دارد؟

اگر تا به حال به خرید یک هدست واقعیت مجازی فکر نموده اید، احتمالاً از خود پرسیده اید که چقدر حاضر به خرج کردن برای آن هستید. علاقه مندان به این نوع هدست ها ممکن است هزاران دلار برای برترین هدست ها هزینه نمایند، اما بدیهی است همه توانایی مالی این سطح از سرمایه گذاری را ندارند.

اینجاست که کوعست 3S وارد صحنه می گردد. بسیاری ها قبلاً برای خرید کوعست 2 و کوعست 3، به خاطر قیمت بالایشان دو دل بودند، اما 3S این تردید را از بین می برد. این هدست تمام بازی ها و اپلیکیشن های واقعیت مجازی کوعست 3 را پشتیبانی و اجرا خواهد نمود اما با قیمت بسیار کمتر. این مسئله ارزش خرید این هدست را به شدت افزایش می دهد، زیرا برنامه های مدرن در فروشگاه Horizon دیگر از کوعست 2 پشتیبانی نمی نمایند.

پس اگر با اندکی کاهش در کیفیت بصری مسئله ای ندارید، کوعست 3S انتخاب مناسبی است که 200 دلار را درون جیب تان نگه می دارد. به زودی اطلاعات بیشتری راجع به بازار عرضه این محصول هم منتشر می گردد اما انتظار می رود در تمامی بازارهایی که مدل کوعست 3 عرضه شد، مدل 3S هم به فروش برسد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1403 بروزرسانی: 5 مهر 1403 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2428

به "متا کوعست 3S رونمایی شد؛ هدست واقعیت ترکیبی مدرن با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متا کوعست 3S رونمایی شد؛ هدست واقعیت ترکیبی مدرن با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید