تور استانبول ارزان: برترین سوغاتی های استانبول

به گزارش بوستان گفتگو، معرفی برترین سوغاتی های استانبول

آیا شما نیز در پی خرید سوغاتی های شهر استانبول هستید؟ آیا می دانید که برترین سوغاتی های استانبول کدام هستند؟ از شما عزیزان همیشگی دعوت می گردد که با وب سایت دلباتان همراه باشید و اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص سوغات های استانبول به دست بیاورید.

تور استانبول ارزان: برترین سوغاتی های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

شهر استانبول یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای ترکیه و دنیا می باشد که سالانه میلیون ها جهانگرد و جهانگرد از کشورهای مختلف روانه این شهر می شوند تا از تمام جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر بازدید داشته باشند. توجه کنید که بسیاری از جهانگردان در پی خرید از سوغاتی های استانبول هستند به طوری که به محض ورود به این شهر، سراغ بازارهای معروف شهر استانبول را می گیرند تا از این طریق بتوانند از سوغاتی های معروف استانبول خرید داشته باشند.

بهترین سوغاتی های استانبول

خرید یکی از مهمترین آیتم ها در سفر می باشد و تمام جهانگردان نیز به این موضوع اهمیت بیشتری می دهند. اگر شما نیز در سفر خود به این شهر در پی بهترین سوغاتی هستید می توانید ما را همراهی کنید چرا که در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص هر کدام از بهترین سوغات استانبول توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. همانطور که به این امر نیز پرداخته شده بود، بسیاری از جهانگردانی که از شهر دیدنی استانبول بازدید می نمایند در پی خرید و بازدید از سوغات استانبول هستند و این شهر نیز با داشتن بهترین و معروف ترین سوغاتی های خود در سطح دنیای توانسته است سهم بزرگی را در جذب توجه جهانگردان و جهانگرد ها به سوی خود داشته باشد. از مهمترین و بهترین سوغاتی های استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • راحت الحلقوم ترکی
  • نظر قربانی
  • حوله حمام ترکی
  • ادویه ترک
  • صابون سیاه
  • ظروف سفالی ترکی
  • گلیم و فرش ترکی

شما نیز می توانید با توجه به علاقه خود یکی از بهترین سوغاتی ها را انتخاب نموده و از بازار مربوط به این سوغاتی خرید بی نظیری را تجربه کنید و برای دوستان و نزدیکان خود از بهترین سوغاتی های استانبول تهیه نموده و برای آنها به ارمغان بیاورید. بعلاوه شما می توانید با یادداشت کردن بهترین مکان برای خرید هر یک از سوغاتی های استانبول از وب سایت پیش روی خود، زمان کمتری را برای خرید این سوغاتی هدر داده و بعلاوه بتوانید سوغاتی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

راحت الحلقوم ترکی

یکی از شیرین ترین و بهترین سوغاتی استانبول، راحت الحلقوم ترکی می باشد که این شیرینی را با نام لوکوم در این شهر می شناسند. راحت الحلقوم های ترکی در ابعاد بسیار متفاوت و رنگ های متنوع تهیه و پخت می گردد که از مهمترین مواد استفاده شده در این شیرینی می توان به گلاب، گردم، پسته، نشاسته و انواع طعم دهنده ها اشاره نمود.

طعم بی نظیر این شیرینی ها سبب شده است تا این آن را در میان بهترین سوغاتی های استانبول مشاهده کنید. برای خرید تازه ترین و خوشمزه ترین راحت الحلقوم های ترکی می توانید از بازار بزرگ استانبول، بازار آراستا، بازار مصری ها و انواع شیرینی فروشی های موجود در شهر اقدام نمایید. شما می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود، اندازه مشخصی از این شیرینی لذیذ را تهیه نموده و به شیرینی سفر خود به این شهر زیبا و دوست داشتنی اضافه کنید.

ادویه های ترکی

یکی دیگر از بهترین سوغاتی استانبول، ادویه های متنوع و بی نظیر ترکی می باشد. شاید تا به امروز شنیده اید که غذاهای ترکی یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای دنیا به شمار می آید که بی شک راز این امر نیز استفاده از انواع مختلف ادویه های ترکی می باشد. توجه داشته باشید که اهمیت استفاده از ادویه ها در فرهنگ مردم استانبول به قدری زیاد می باشد که شاهد تاسیس یک بازار قدیمی به نام بازار ادویه نیز در این شهر هستیم به همین جهت نام ادویه را در ردیف های اول بهترین سوغاتی های استانبول می توان مشاهده نمود.

شما می توانید با مراجعه به بازار ادویه استانبول، انواع بسیار متنوعی از این محصولات را مشاهده کنید که بسیاری از این ادویه ها برای شما آشنا خواهند بود چرا که با توجه به شباهت فرهنگی بعضی از ادویه های ایرانی و استانبولی یکی می باشد. بهترین مکان ها برای خرید ادویه های مرغوب نیز بازار ادویه و بازار بزرگ خواهد بود.

[cn-suggest-posts sts= بازار ادویه شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/istanbul-spice-market/ sbs=بلیط هواپیما خارجی sbl=https://deltaban.com/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c/]

صابون سیاه

از دیگر بهترین های سوغاتی می توان به صابون سیاه ترکی اشاره نمود که این صابون از زیباترین و پر خواص ترین محصولات گیاهی و سنتی به شمار می آید که شما می توانید قالب های این صابون را در دست بسیاری از فروشنده های دست فروش با انواع لیف ها مشاهده کنید. از صابون سیاه در حمام ترکی نیز استفاده می گردد که با داشتن خاصیت جوانسازی و پاکسازی بسیار بالا توانسته است مورد توجه بسیاری از جهانگردان و مردم محلی این شهر واقع گردد.

توجه داشته باشید که یکی از مهمترین عواملی که سبب شده تا صابون سیاه در این فهرست واقع گردد، طبیعی بودن این صابون می باشد و جهانگردان و جهانگرد های می توانند با قیمت های بسیار مناسبی اقدام به خرید این محصول گیاهی شگفت انگیز داشته باشند. از مهمترین مکان هایی که می توان صابون سیاه اصل را تهیه کرد می توان به بازار بزرگ، بازار ادویه و بازار آراستا اشاره نمود.

نظر قربانی

نظر قربانی از دیگر سوغاتی های استانبول که از مهره های آبی رنگ تهیه می گردد و برای از بین بردن چشم زخم کاربرد بسیار زیادی دارند. توجه داشته باشید که نمونه های مختلف از این مهره ها را می توان در کشور خودمان نیز مشاهده کرد. استانبول های با مهره های آبی رنگ انواع گردنبند، دستبند و گوشواره طراحی کردند و شما می توانید برای دوستان و نزدیکان خود مدل های مختلف این سوغاتی را تهیه و بخرید.

در نظر داشته باشید که قیمت این سوغاتی بسیار پایین می باشد و بهترین گزینه برای سوغاتی دادن به شمار می آید. بهترین مکان ها برای خرید نظر قربانی نیز مغازه های سوغاتی فروشی و بازار بزرگ استانبول می باشد که شما می توانید متنوع ترین و زیباترین نظر قربانی ها را در این مکان ها مشاهده نموده و با توجه به علاقه خود اقدام به خرید یکی از بهترین سوغاتی های استانبول داشته باشید.

تور استانبول

اگر قصد بازدید و خرید سوغاتی استانبول را دارید می توانید هم اکنون اقدام به رزرو تور استانبول مورد نظر خود داشته باشید تا بتوانید در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از این شهر بازدید داشته و نه تنها از جاذبه های معروف آن بازدید نموده بلکه پیروز به خرید بهترین سوغاتی های استانبول نیز باشید. شما می توانید تور استانبول مورد نظر خود را از وب سایت اینترنتی پیش روی خود رزرو نموده و با خیال راحت به سفرتان بپردازید. خرید سوغاتی یکی از مهمترین آیتم ها در برنامه سفر تورهای استانبول می باشد و مجریان نیز به این امر اهمیت بسیار زیادی را قائل هستند.

[cn-suggest-posts sts=آنچه باید در خصوص استانبول بدانیم stl=https://deltaban.com/what-we-need-know-about-istanbul/ sbs=بلیط هواپیما استانبول sbl=https://deltaban.com/flights/istanbul-airline-ticket/]

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • خرید بلیط چارتر
  • رزرو هتل
منبع: دلتابان
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1990

به "تور استانبول ارزان: برترین سوغاتی های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: برترین سوغاتی های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید