10 ستاره که گران ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران: اینستاگرام تنها صفحه ای برای عکس گذاشتن و سرگرم کردم دیگران نیست؛ این شبکه اجتماعی، به علت حجم زیاد کاربرانی که دارد، تبدیل به فضایی برای تبلیغات و به بیانی فروشگاه آنلاین شده است. بسیاری از اینفلوئنسر ها از معروفیت خود استفاده نموده و در ازای دریافت مبلغی، محصولات برند های دیگر را تبلیغ می نمایند. به جز بلاگر و اینفلوئنسرها، ستاره ها نیز از معروفیت خود استفاده نموده و از این طریق بر دارایی خود می افزایند؛ اما هزینه ای که آن ها می گیرند با هم فرق دارد. اگر دوست دارید با 10 ستاره هالیوودی که برای تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود بیشترین هزینه را می گیرند، آشنا شوید، با ما همراه باشید.

10 ستاره که گران ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند

کندال جنر

کندال جنر در حال حاضر یکی از برترین سوپرمدل های دنیا به شمار میرود. او معروفیت خود را با حضور در برنامه تلویزیونی واقع نمای پابه پای خانواده کارداشیان ها به دست آورد و خیلی زود توانست در صنعت مد و فشن خودی نشان دهد. تصویر او روی جلد مجلات مشهوری، چون Seventeen، Vogue و Marie Claire چاپ شده است. علاوه بر آن، او روی دفیله های مشهوترین فشن شو های دنیا راه رفته است. از این رو، طبیعی است که او برای تبلیغات در صحفه اینستاگرام خود رقم بالایی بگیرد. کندال برای هر پست تبلیغاتی خود 500000 دلار دریافت می نماید.

لیونل مسی

زمانی که شما به اینفلوئنسر های اینستاگرام فکر می کنید، احتمالا آخرین افرادی که به فکر تان می رسند، ورزشکاران هستند؛ اما لیونل مسی، بازیکن فوتبال اهل آرژانیتن، نهمین ستاره ای است که بیشترین هزینه را برای تبلیغات در صفحه اش می گیرد. این ستاره 32 ساله، 112 میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد، از این رو طبیعی است که برای تبلیغات، هزینه بالایی را دریافت کند. او برای هر پستی که در صفحه اش می گذارد، 500000 دلار دریافت می نماید. در واقع هزینه تبلیغات او با کندال جنر برابر است.

نیمار

نیمار بازیکن فوتبال برزیلی و یکی از پرعایدیترین اینفلوئنسر های دنیا است. این ستاره که از سال 2003 تا به امروز در زمینه فوتبال فعالیت دارد، اغلب به عنوان یکی از برترین بازیکنان دنیا در نظر گرفته می گردد؛ بنابراین طبیعی است که فالوور های او نیز به مقدار معروفیتش باشند. او 112 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و برای هر پستی که تبلیغ می نماید، 600000 دلار می گیرد. شاید با این تعداد فالوور، پرداخت چنین مبلغی طبیعی باشد!

جاستین بیبر

شکی نیست که جاستین بیبر یکی از تاثیرگذارترین ستاره های نسل خودش می باشد. در واقع او دست به هر کاری که بزند، از انتشار یک موزیک ویدیو گرفته تا ورود به یک رابطه تازه عاطفی، همواره خبرساز می گردد. از این رو، اینستاگرام او نیز همواره فعال است. این ستاره هالیوودی برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه اش منتشر کند، 630000 دلار می گیرد. برای او که سرمایه ای حدود 265 میلیون دلار دارد، شاید این پول هیچ ارزشی نداشته باشد، اما مطمئن هواداران زیادی را برای محصول تبلیغاتی اش جذب خواهد نمود.

راک

دواین جانسون که ما او را بیشتر با نام راک می شناسیم، در حال حاضر گران ترین بازیگر هالیوود است. تجربه ثابت نموده که او تا به امروز هر پست تبلیغاتی که در صفحه اش گذاشته، نتیجه بسیار خوبی گرفته و فروش بالایی را برای آن برند به همراه داشته است. او علاوه بر فعالیت در عرصه سینما، یک ورزشکار حرفه ای نیز هست، از این رو سبک زندگی سالمی دارد و بسیاری از مردم او را به همین علت دنبال نموده و الگوی خود قرار می دهند. او 147 میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد و برای هر تبلیغی که می نماید، 650000 دلار می گیرد.

بیانسه

آیا تا به حال دیده اید که بیانسه در اینستاگرامش تبلیغ کند؟ بله. اما تبلیغات او با تبلیغات دیگران فرق دارد. در واقع تبلیغات او به گونه ای است که شما احساس نمی کنید او در حال تبلیغ است. در واقع او این کار را به قدری حرفه ای انجام می دهد که گویی خودش در حال استفاده از آن برند یا محصول می باشد. لباس آدیداسی که او به تن نموده را به یاد دارید؟ هیچ عکسی از او در حال تبلیغ ویتامین یا مخلوط کن نمی بینید. بیانسه که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین سلبریتی های دنیا است، برای هر پستی تبلیغاتی اش 700000 دلار می گیرد. مطمئنا برای برندهایی که در پی فروش بیشتری هستند، این رقم ارزشش را دارد.

کیم کاردارشیان

کیم کارداشیان یکی از اسطوره های شبکه های اجتماعی است. او حتی کتابی را در این زمینه که چگونه شبکه های اجتماعی می توانند موجب پیشرفت کار و عایدیزایی شوند، نوشته است. او خودش هم به وسیله اینستاگرام توانست بر معروفیت و ثروتش بیافزاید و خود را الگویی برای فالوورهایش قرار دهد. او بر عکس بیانسه، تبلیغ هر برندی را که خودش قبول داشته باشد، می نماید. اگر به صفحه اینستاگرام او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او از چای های لاغری تا سفید کننده دندان و ویتامین های مختلف را تبلیغ نموده است. او برای هر کدامیک از این پست ها 720000 دلار می گیرد.

کریستیانو رونالدو

چه کسی باور می نماید که یک فوتبالیست در شبکه های اجتماعی انقدر پیروز باشد؟ کریستیانو رونالدو که یکی از بیشترین فالوور های دنیا را در اینستاگرامش دارد، در زمینه تبلیغات نیز بسیار فعال است. این فوتبالیست پرتغالی با 172 میلیون فالوور در اینستاگرام، برای هر پستی تبلیغاتی که منتشر می نماید، 7500000 دلار می گیرد.

سلنا گومز

ما نام ملکه اینستاگرام را به سلنا گومز داده ایم، از این رو که برای چندین سال متوالی بیشترین فالوور را در اینستاگرام داشته است. البته او اخیرا و به طور موقت اپلیکیشن اینستاگرام را از روی گوشی اش پاک نموده و گفته که این شبکه اجتماعی او را افسرده نموده است. با این اوصاف او برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه اش به انتشار می گذاشت، 800000 دلار می گرفت.

کایلی جنر

آیا فکرش را می کردید که کایلی جنر گران ترین تبلیغات اینستاگرام را دارد؟ البته جای تعجبی ندارد، زیرا زندگی کارداشیان ها و عایدیشان بیشتر به وسیله همین شبکه اجتماعی می چرخد. کایلی جنر که این روز ها مشهورترین و ثروتمندترین عضو خانواده کارداشیان ها شده، برای هر پست تبلیغاتی در صفحه اش 1 میلیون دلار می گیرد. در واقع اگر او در ماه چند تبلیغ داشته باشد، دیگر نیازی به کار های دیگر ندارد. مجله فوربز عایدی او را چیزی حدود 900 میلیون دلار تخمین زده است.

منبع: therichest

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 15 مهر 1403 بروزرسانی: 15 مهر 1403 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2432

به "10 ستاره که گران ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ستاره که گران ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید