علی اکبر محتشمی پور درگذشت

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، متن اطلاعیه دفتر ایشان بدین توضیح است:

علی اکبر محتشمی پور درگذشت

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

روح عظیمِ مبارز شجاع، جانباز انقلاب اسلامی، یاور و شاگرد همیشگی امام راحل و خادم و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام *سیدعلی اکبر محتشمی پور* مقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به خدا پیوست.

او که عمر خویش را سراسر در راه اعتلای اسلام و انقلاب، آزادی قدس شریف و دفاع از مظلومین وقف نموده و از بنیانگذاران حزب الله لبنان بود، در این راه از اهدای جسم و جان خویش هیچگاه دریغ نکرد، آنچنان که در انفجار تروریستی سال 1362 به عاملیت نیروهای رژیم اشغالگر قدس تا مرز شهادت پیش رفت؛ وی همیشه مغضوب مستکبران سفاک و محبوب مظلومان و مومنین قرار داشت. طی ده سال آخر عمر پربار خویش، در جوار بارگاه نورانی حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) سکنی گزید و اکنون میهمان وجود مقدس ائمه معصومین علیهم السلام خواهد بود (انشاءالله)

عروج ملکوتی این عظیم مرد را به همه مجاهدین راه حق، مومنین و محبین تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت باری تعالی تعجیل در فرج موعود آل محمد(ص) را خواستاریم. باشد که با ظهور آن حضرت تسکین حقیقی بر دردها و آلام مظلومین عالم قرار گیرد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار مالی را در کانال تلگرامی خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1835

به "علی اکبر محتشمی پور درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اکبر محتشمی پور درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید