دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت

به گزارش بوستان گفتگو، دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه ها با جامعه و صنعت همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می گردد.

دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در راستای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط مؤثر میان دانشگاه و جامعه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میخواهد همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 1399 اقدام به برگزاری رویداد ایده های برتر با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت کند.

این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار می گردد. ایده های نوین و برگزیده در این رویداد می تواند در بهبود همکاری های بین مراکز علمی و اجرایی مؤثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت های موجود، جهت اجرایی شدن در دستور کار قرار گیرد.

بر اساس اعلام وزارت علوم، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس https://industry.msrt.ir/fa/page/1537/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1356

به "دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید