آموزش نیرو های متخصص در حوزه دریانوردی در دانشکده دریایی

به گزارش بوستان گفتگو، تهران (پانا) -رئیس دانشگاه علم وصنعت گفت که انشگاه علم و صنعت ضمن همکاری با دانشگاه های بین المللی از ظرفیت آن ها برای آموزش اساتید و دانشجویان در حوزه صنایع دریایی بهره مند می گردد.

آموزش نیرو های متخصص در حوزه دریانوردی در دانشکده دریایی

به گزارش خبرنگاران، ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت در مراسم امضای 2 قرارداد سرمایه گذاری تأمین و تحویل 10 فروند شناور راهنمابر و تفاهم نامه همکاری های فنی و تخصصی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت ، با بیان اینکه این دانشگاه سعی دارد نیروی انسانی متخصص در حوزه دریایی تربیت کند اضافه کرد: در حوزه های حمل و نقلی به ویژه حوزه دریایی تا کنون توانسته ایم گام های بلندی را برداریم.

او ادامه داد: هم اکنون دانشگاه علم و صنعت در مباحث پژوهشی و تحقیقاتی توانسته به پیشرفت های بزرگی برسد و با پیشرفت در این صنعت امیدواریم بتوانیم در حوزه حمل و نقل دریایی و ساخت شناور به توسعه چشم گیری برسیم.

رئیس دانشگاه علم وصنعت بیان نمود: در آینده ای نزدیک دانشکده امور بندری و دریانوردی را با استفاده از نیرو های متخصص خود راه اندازی می کنیم و امیدواریم با تربیت نیرو ها بتوانیم خدمات شایسته ای را به جامعه مهندسی دریایی همچنین سازمان بنادر و دریانوردی ارائه کنیم.

ذاکری توضیح داد: این دانشکده در آینده وظیفه سیاست گذاری و همچنین تحقیقات در حوزه حمل و نقل دریایی را دارد.

رئیس دانشگاه علم وصنعت شرح داد: دانشگاه علم وصنعت با بسیاری از دانشگاه های المللی از جمله دانشگاه های آلمان در زمینه حمل و نقل ارتباط دارد و ما می توانیم با استفاده از دانش آن ها از فناوری های روز جهان استفاده کنیم.

او اضافه کرد: دانشگاه علم و صنعت ضمن همکاری با دانشگاه های آلمان مذاکراتی با دانشگاه شانگ های داشته است که امیدواریم از ظرفیت این دانشگاه ها برای آموزش اساتید و دانشجویان خود بهره مند شویم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1565

به "آموزش نیرو های متخصص در حوزه دریانوردی در دانشکده دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نیرو های متخصص در حوزه دریانوردی در دانشکده دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید