دنیزلی: نتیجه بازی با ذوب آهن ما را خوش بین یا نا امید نمی کند، علاقه زیادی به منصوریان دارم

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تراکتور گفت که نتیجه بازی تیمش مقابل ذوب آهن او را نسبت به آینده تیمش خوش بین یا نا امید نمی کند.

دنیزلی: نتیجه بازی با ذوب آهن ما را خوش بین یا نا امید نمی کند، علاقه زیادی به منصوریان دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی گفت: در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، یک بازی خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان و یک بازی داخل خانه نیز در حضور طرفداران پرتعدادمان مقابل پرسپولیس بازی کردیم که این دیدار برای ما بسیار لذت بخش بود. ابتدای کار هستیم و راستا طولانی پیش روی ما قرار گرفته است.

وی در مورد بازی فردا با ذوب آهن مطرح کرد: ذوب آهن یکی از تیم های مطرح لیگ برتر ایران است و در سال های مربیگری من در ایران، این تیم همیشه جزو مدعیان بوده است. تراکتور نیز یکی از تیم های مدعی است.

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امیدوارم طرفداران اصفهانی بازی بسیار خوبی را شاهد باشند، توضیح داد: معتقدم نتیجه بازی با ذوب آهن، ما را به ادامه کار خوش بین یا نا امید نمی کند. بنده به بازیکنان و طرفدارانمان اعتماد دارم و مدیریت تیم نیز همیشه در کنار ما حضور دارد.

دنیزلی در مورد وضعیت بازیکنانش برای رویارویی با ذوب آهن، گفت: اکبر ایمانی به تمرینات گروهی تیم اضافه شده و مازولا نیز تحت درمان قرار گرفته است. این هفته یک بازی ملی هم برگزار گردید که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، رشید مظاهری و احسان حاج صفی سفر طولانی به هنگ کنگ داشتند و از این رو خسته هستند. فردا (شنبه) پس از برگزاری یک جلسه تمرینی، به اصفهان سفر خواهیم کرد و امیدوارم بازی بسیار خوبی ببینیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب آهن گفت: علاقه زیادی به منصوریان دارم و به خاطر رویارویی با این مربی راضی هستم. می خواهم تراکتور خوبی را برای مردم اصفهان به نمایش بگذارم و در این راستا هر چه از دستمان بر می آید را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 366

به "دنیزلی: نتیجه بازی با ذوب آهن ما را خوش بین یا نا امید نمی کند، علاقه زیادی به منصوریان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: نتیجه بازی با ذوب آهن ما را خوش بین یا نا امید نمی کند، علاقه زیادی به منصوریان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید