داستان دنباله دار سهم کتابخانه های خرم آباد از درآمد شهرداری

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله خجسته پور ظهر شنبه در جلسه نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه های خرم آباد با انتقاد از عدم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های این شهرستان از سوی شهرداری انتقاد کرد.

داستان دنباله دار سهم کتابخانه های خرم آباد از درآمد شهرداری

جهت دریافت خدمات طراحی شاه نشین ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی با بیان اینکه عدم پرداخت این سهم نیم درصدی از سوی شهرداری به یک داستان دنباله دار دیگر تبدیل شده است گفت: متاسفانه این سهم نیم درصد از سوی شهرداری خرم آباد نحو مطلوبی پرداخت نمی گردد و همیشه این موضوع در جلسات نهاد کتابخانه های خرم آباد مطرح می گردد.

فرماندار مرکز لرستان با تاکید بر لزوم برطرف این مشکل عنوان نمود: در این راستا برای برطرف این مشکل مصوبه ای از سوی شهرداری خرم آباد به شورای شهر ارائه گردد که مردم هنگام پرداخت عوارض خود به شهرداری در قالب یک فیش جداگانه اقدام به پراخت مبلغی برای تامین سهم نیم درصد کتابخانه ها از این محل نمایند.

خجسته پور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استفاده از کتابخانه های سطح شهرستان خرم آباد برای اجرای برنامه های فرهنگی اشاره نمود و گفت: در این راستا نهاد کتابخانه های عمومی خرم آباد لیست و ظرفیت سالن های کتابخانه ای را احصا و به دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی خرم آباد ارائه دهد.

وی همچنین بر لزوم معین تکلیف زمین مجاور کتابخانه شهید مطهری برای اضافه شدن به این فضای کتابخانه ای تاکید نمود و گفت: در این راستا جلسه ای با حضور نهاد کتابخانه های عمومی خرم آباد، شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین معاون فرمانداری برای معین تکلیف این زمین برگزار گردد.

فرماندار مرکز لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در خرم آباد تاکید نمود و گفت: غیر از موضوع احداث فضای کتابخوانی، سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمد شهرداری و ... باید به موضوع مهم نهضت مطالعه مفید و کتابخوانی نیز توجه ویژه ای از سوی انجمن نهاد کتابخانه های عمومی خرم آباد صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 784

به "داستان دنباله دار سهم کتابخانه های خرم آباد از درآمد شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان دنباله دار سهم کتابخانه های خرم آباد از درآمد شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید