خبرنگاران کمبود گوشت قرمز در اردبیل وجود ندارد

به گزارش بوستان گفتگو، اردبیل - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هیچ کمبودی در تامین گوشت قرمز مورد احتیاج مردم در این استان وجود ندارد.

خبرنگاران کمبود گوشت قرمز در اردبیل وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، رامین صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که بصورت مجازی برگزار گردید، اضافه نمود: با توجه به فرا رسیدن عید قربان فعالیت مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل افزایش یافته تا کمبودی در زمینه تامین گوشت مورد احتیاج مردم وجود نداشته باشد.

وی اعلام کرد: اکیپ های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی ، دامپزشکی و نیروی انتظامی در مراکز عرضه گوشت حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با مراجعه حضوری و یا به وسیله سامانه ارتباطی 124 موارد تخلف را اطلاع دهند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی نمایند.

وی همچنین به موضوع افزایش ساخت و ساز در استان اشاره نمود و گفت: در حال حاضر طبق گزارش کارخانه سیمان و آنالیز های بعمل آمده توسط کارشناسان هیچگونه کمبودی در تامین سیمان مورد احتیاج استان وجود ندارد.

وی اضافه نمود: سازمان صنعت و معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه ها، احتیاج واحدهای فراوریی سیمان بر، عمرانی و سایر بخش ها را تعیین و کارخانه سیمان بر اساس سهمیه بندی اقدام به توزیع این محصول نموده و با موارد تخلف برخورد می گردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش فراوری در کارخانه سیمان اردبیل اطلاع داد و گفت: 2 هزار تن از فراوریات این کارخانه برای تهیه بتن آماده، هزار تن برای مصارف مردمی و 500 تن نیز برای اجرای پروژه های عمرانی توزیع می گردد.

صادقی از نظارت بر نحوه توزیع سیمان در استان اردبیل اطلاع داد و اضافه نمود: تامین سیمان پروژه پل قدس و پروژه های بنیاد مسکن در اولویت واقع شده است.

وی با بیان اینکه تامین کالای مورداحتیاج مردم از اولویت های مسوولان است، گفت: سازمان صمت با همکاری سایر دستگاه ها بر نحوه فعالیت تمامی واحدهای فراوریی، توزیعی و خدماتی و اصناف نظارت مستمر و مداوم می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1237

به "خبرنگاران کمبود گوشت قرمز در اردبیل وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود گوشت قرمز در اردبیل وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید