ارزش شرکت اپل از مرز 1.5 تریلیون دلار گذشت

به گزارش بوستان گفتگو، سهام شرکت اپل توانسته یک نقطه عطف مهم دیگر را پشت سر بگذارد و حالا ارزش سهام این شرکت به بیش از 1.5 تریلیون دلار رسیده است. باید خاطرنشان کنیم این نخستین باری است که یک شرکت آمریکایی به چنین موفقیتی دست پیدا می نماید.

ارزش شرکت اپل از مرز 1.5 تریلیون دلار گذشت

در حال حاضر، هر سهم اپل حدود 352 دلار قیمت دارد و با توجه به اینکه حدود 4.3 میلیارد سهم اپل به فروش رسیده، پس روی هم رفته ارزش کلی سهام این کمپانی حدود 1.53 تریلیون دلار محسوب می گردد.

مدتی قبل در ماه مارس، قیمت سهام اپل به قیمت 229 هم کاهش پیدا کرد اما این شرکت پیروز شده این دوران رکود را پشت سر بگذارد که با توجه به رکود اقتصاد جهانی و مسائل ایجاد شده مربوط به بحران کرونا، یک پیروزیت بسیار ارزشمند به حساب می آید.

در ماه ژانویه، تعدادی از تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت سهام این کمپانی به 375 تا 400 دلار هم می رسد؛ این افراد عرضه نخستین آیفون های 5G، فرصت بیشتر برای فروش اپل واچ و دلایل دیگری را برای این پیش بینی مطرح نموده اند. همچنین بعضی اعتقاد دارند که اپل 4 سال دیگر می تواند به ارزش 2 تریلیون دلاری دست پیدا کند. اما با توجه به پیروزیت های اخیر، شاید این هدف زودتر هم محقق گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1161

به "ارزش شرکت اپل از مرز 1.5 تریلیون دلار گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش شرکت اپل از مرز 1.5 تریلیون دلار گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید