اختصاص 450 میلیارد ریال برای ادامه گازرسانی به شهر میرآباد سردشت

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس اداره گاز سردشت گفت: اجرای عملیات گازرسانی به شهر میرآباد از توابع بخش وزینه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 80 درصد دوباره از سر گرفته شد.

اختصاص 450 میلیارد ریال برای ادامه گازرسانی به شهر میرآباد سردشت

به گزارش خبرنگار از ، محمد عمری رئیس اداره گاز سردشت روز جمعه در حاشیه بازدید از اجرای طرح گازرسانی به این شهر گفت: اجرای عملیات گازرسانی به شهر میرآباد از توابع بخش وزینه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 80 درصد دوباره از سر گرفته شد.

عمری ادامه داد: عملیات گاز رسانی به شهر میرآباد و 30 روستا تابعه بعد از فصل زمستان و همزمان با فرارسیدن سال تازه با تمام توان و ظرفیت ها دوباره از سر گرفته شده است.

او افزود: این طرح گاز رسانی به لحاظ طول طرح و موقعیت جغرافیایی شهر میرآباد و روستا های تابعه که در وسط جنگل های زاگرس واقع شده اند یکی از سخت ترین و طرح های شمالغرب کشور و بزرگترین طرح گازرسانی استان آذربایجان غربی به تعداد می آید که تماما از جهت های جنگلی و کوهستانی و رودخانه عبور می کند.

او بیان نمود: با اتمام عملیات اجرایی این طرح، 30 روستا و 2 هزار خانوار شهری از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و برخورداری جمعیت شهری این شهرستان هم به 100 درصد خواهد رسید.

رئیس اداره گاز سردشت گفت: مختصات این طرح لوله گذاری به طول 180 کیلومتر و احداث 6 ایستگاه تقلیل فشار برای گازرسانی به شهر و 30 روستا است که از این میزان 150 کیلومتر آن لوله گذاری و 11 روستا هم از نعمت گاز بهره مند شده اند و فقط 14 کیلومتر خط تغذیه به همراه 16 کیلومتر داخل شهر میرآباد و احداث 3 ایستگاه تقلیل فشار به جای مانده است.

عمری افزود: امسال در این شهرستان عملیات گازرسانی به 60 روستا و یک شهر در هفت محور با اعتبار کلی 750 میلیارد ریال در حال اجرا است که عملیات گاز رسانی به شهر میرآباد و 30 روستای تابعه تنها یکی از طرح ها و محور های آن محسوب می شود.

او افزود: در سال گذشته هم هشت روستا در مجموع به تعداد هزار و 500 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1871

به "اختصاص 450 میلیارد ریال برای ادامه گازرسانی به شهر میرآباد سردشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 450 میلیارد ریال برای ادامه گازرسانی به شهر میرآباد سردشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید