آمادگی استان سمنان برای صدور محصولات باغی به عمان (تور عمان ارزان)

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از آمادگی این استان برای صادرات محصولات باغی استان و از جمله پسته و انگور به کشور عمان اطلاع داد.

آمادگی استان سمنان برای صدور محصولات باغی به عمان (تور عمان ارزان)

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

آدینه ای گفت: استان سمنان در محصولات باغی و از جمله پسته و انگور این استان که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، آمادگی صادرات دارد.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان از سمنان به عنوان استانی صنعتی و معدنی نام برد و اضافه نمود: صنایع استان سمنان از صنایع توانمند ، شاخص و شناخته شده هستند.

آدینه ای با اشاره به زیرساخت های خوب صنعتی و معدنی در این استان گفت: این آمادگی وجود دارد تا پذیرای سرمایه گذاران عمانی در استان پهناور سمنان باشیم.

وی ادامه داد: حضور صنایع منحصر فردی چون ساخت انواع ترانسفورماتور ، وجود دو شرکت خودرو ساز ، فراوری انواع محصولات شیمایی ، پلاستیک و شوینده ،استان سمنان را خاص و ویژه معرفی می کند

آدینه ای افزود: صنایع استان سمنان در بخش های مختلف همچون فراوری محصولات خانگی ، الکترونیکی ، سیم و کابل ، محصولات ساختمانی، مشتقات نفتی ، صنایع غذایی و تامین قطعات خودرو کارآمد می باشند

این عضو اتاق ایران اعلام کرد: معادن غنی استان توانسته اند نقش قابل توجهی در رشد ناخالصی داخلی داشته باشند فرآوری محصولات معدنی شامل استرانسیوم ، پتاس ، سدیم ، فروسیلیس ، سدیم ، کائولن ، باریت و محصولات متنوع گچ در راستا صادرات قرار گرفته اند

رییس اتاق سمنان بهره وری کشاورزی در استان سمنان را هدفمند خواند و اظهار کرد: در چند سال اخیر توسعه صنایع کشت گلخانه ای در استان سمنان رشد چشمگیر داشته است.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2245

به "آمادگی استان سمنان برای صدور محصولات باغی به عمان (تور عمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی استان سمنان برای صدور محصولات باغی به عمان (تور عمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید