1860 واحد مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی ساخته شد

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، ناصر رمضانی در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت 140 واحد مسکن برای مددجویان شهری خریداری شده و برای 265 خانوار روستایی سرپناه ساخته شده است.

1860 واحد مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی ساخته شد

وی اضافه نمود: برای ساخت و خرید واحدهای مسکونی در این مدت 53 میلیارد و 810 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

رمضانی ادامه داد: برای ساخت واحد های مسکونی مددجویان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل درآمدهای زکات و 21 میلیارد و 10 میلیون ریال نیز از راه صدقات مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران استان در ساخت مسکن مددجویان زیر حمایت این نهاد، اعلام کرد: خیران آذربایجان شرقی در قالب طرح رضوان در هشت ماهه سال جاری 48 میلیارد و 80 میلیون ریال برای مسکن نیازمندان یاری نموده اند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه این نهاد علاوه بر خرید و ساخت مسکن، برای تعمیر و بهسازی منازل مددجویان نیز اقدام می نماید، گفت: در هشت ماهه سال جاری هزار و 455 واحد مسکن مددجویان زیر حمایت این نهاد تعمیر و بهسازی شده است.

رمضانی تاکید نمود: در هشت ماهه سال جاری 14 میلیارد و 920 میلیون ریال تسهیلات مسکن از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 117

به "1860 واحد مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1860 واحد مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید