چرا بیمه مسافرتی خود را از خبرنگاران بخریم؟

به گزارش بوستان گفتگو، بیمه مسافرتی خبرنگاران

برای رفتن به هر مقصد خارجی و یا گرفتن ویزای کشورهای خارجی همانند کشورهای حوزه شینگن همه افراد نیاز به گرفتن بیمه مسافرتی دارند. این قانون برای همه کسانی که می خواهند به مقاصد خارجی سفر کنند لازم و اجباری است و تمامی شرکت های هواپیمایی معتبر، کنندگی فروش بیمه های معتبر را دارند تا هم خدمت رسانی به مشتریانشان را آسان تر انجام دهند و هم در تورها و پکیج های مسافرتی خود، مسافرانشان را شامل خدمات این امر مهم و ضروری در سفر کنند. یکی از برترین و مطمئن ترین راه هایی که برای دریافت بیمه در هنگام سفر به شما پیشنهاد می کنیم، بیمه مسافرتی خبرنگاران است. شرکت هواپیمایی خبرنگاران یکی از مطمئن ترین بیمه های مسافرتی ایران را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، بیمه مسافرتی خبرنگاران را مورد آنالیز قرار دهیم.

چرا بیمه مسافرتی خود را از خبرنگاران بخریم؟

همه چیز درباره بیمه مسافرتی

در ابتدا می خواهیم قبل از این که به این سوال که چرا بیمه مسافرتی خود را از خبرنگاران خریداری کنیم را پاسخ دهیم؛ بیایید تا مروری بر این داشته باشیم که بیمه مسافرتی اصلا چیست و چرا تهیه آن قبل از سفر خارجی اهمیت دارد؟ بیمه مسافرتی در واقع برگه ای است که باید در قبال خرید آن مبلغی را بپردازید و در عوض از خدماتی بهره مند شوید که ممکن است در صورت وقوع در سفر، شما به آن احتیاج پیدا کنید و در زمان وقوع چندین برابر ان را پرداخت نمایید. خیلی ها فکر می کنند که بیمه مسافرتی تنها باعث افزایش هزینه های قبل از سفر آنان است و هیچ وقت در طول مدت سفرشان آن قدر بد شانس نخواهند بود که اتفاقی برایشان بیافتد که احتیاجی به بیمه ای همانند بیمه مسافرتی خبرنگاران داشته باشند!

با توجه به این اصل که حادثه هیچ وقت خبر نمی کند، برای هر کسی خرید بیمه مسافرتی قبل از سفر خارجی کاملا الزامی است. شرکت هایی که ارائه کننده خدمات بیمه در طول سفر افراد هستند در 24 ساعت روز بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیل کار می کنند و بدون اعمال محدودیت های سنی، به واسطه شرکت های خدماتی و بیمه ای بین المللی به مسافران خود خدمات ارائه می دهد. درباره بیمه مسافرتی باید این نکته را بدانید که این بیمه به دو بخش مختلف تقسیم می شود که اصولا و تلویحا شما با هر دوی این موارد با عنوانی به نام بیمه مسافرتی روبرو هستید. این دو بخش عبارتند از بیمه سفر و بیمه پزشکی مسافر. این که هر دوی این موارد را در زمان انتخاب و خرید نمایید یا یکی از بین این دو را؛ چندین حالت مختلف دارد.

این که یا هر دو را انتخاب نمایید و یا یکی از بین این دو را که معمولا بر اساس شرایط جسمانی فرد مورد انتخاب قرار می گیرد و یا حتی این که طرح و بسته ای را انتخاب نمایید که این موارد را به صورت کامل با هم پوشش بدهد. شما می توانید تمامی خدمات مورد احتیاج خود در بیمه را انتخاب نمایید و در نهایت خودتان بیمه مسافرتی خود را مدیریت نمایید. ضمناًً شما می توانید برای خرید بیمه مسافرتی به وسیله وب سایت آنلاین خبرنگاران نیز اقدام نمایید.

بیمه مسافرتی های مختلفی همانند بیمه مسافرتی خبرنگاران در طول سفر برای پوشش مواردی همانند: سانحه های هوایی، پوشش تمامی هزینه های پزشکی در طول سفر، پوشش هزینه های وسایل و چمدان های گمشده، هزینه های کنسل کردن سفر و بسیاری از خُسران ها و ضررهایی که ممکن است در طول یک سفر برای کسی پیش بیاید را در بر دارد. این پوشش گسترده بیمه هم در خارج از کشور و حتی در داخل کاربرد دارد. در واقع آژانس هواپیمایی خبرنگاران با انتخاب برترین کارگزاران و شرکت های بیمه در ایران که به ارائه بیمه های مسافرتی اقدام می ورزند، برترین خدمات را برای مشتریان و مسافرانش و بعلاوه کسانی که این شرکت را برای ارائه خدمات در امور مختلف سفر خود انتخاب کرده اند، با احترام فراروان به مشتریان و منابع اقتصادی و معنوی آنان، اسباب رضایت خاطر افراد در سفرهایشان را پیشاپیش به وجود آورده است.

درباره اوراق بیمه ای که برای شما صادر می شود باید بگوییم که بیمه نامه های مختلف با سقف پوشش های مختلفی در اساسنامه شرکت ها وجود دارند. در واقع اندازه بیمه نامه شما بستگی به مبلغی دارد که شما در قبال بیمه نامه خود در نهایت انتخاب می کنید و می پردازید. طبیعتا طرح بیمه ای که موارد تحت پوشش آن بیشتر باشد، قیمت و هزینه بیشتری نیز دارد. لطفا به این امر اساسی توجه داشته باشید که شما در زمانی که اقدام به خرید پرواز و هتل می کنید، باید بیمه نامه را هم به همراه آن خریداری کنید.

البته در زمانی هم که می خواهید تا برای دریافت ویزاهای کشورهای مختلفی مثل کشورهای حوزه ویزای شینگن اقدام کنید، باید بیمه مسافرتی خود را هم به همراه مدارک احراز هویت و درخواست ویزای خود ارائه دهید. درباره این بخش به این دو نکته توجه داشته باشید که اولا که جدا از پاسخ ویزای شما که مثبت باشد یا منفی و یا حتی لغو سفر شما به هر علتی، اندازه هزینه ای که برای دریافت ویزا پرداخت کرده اید به شما باز نخواهد گشت و در ثانی؛ حتما تاریخ آغار بیمه شما باید با تاریخ درخواست آغاز شفر شما یکسان باشد.

استانبول WEATHER

توجه داشته باشید که بیمه مسافرتی خبرنگاران و یا هر بیمه نامه دیگری که از دیگر شرکت های خدمات مسافرتی و یا حتی شرکت های بیمه که قصد خرید آن را دارید و آن را دریافت خواهید کرد، ممکن است یک سفره و یا حتی چند سفره باشند. گفتنی است که طبیعتا بیمه مسافرتی تک سفره خدمات یک بازه زمانی کاملا محدود را در بر می گیرد. بنابراین واجب است که به این نکته توجه داشته باشید که درباره بیمه مسافرتی که خریداری می کنید باید نسبت به هدفتان از سفر هم مناسبتی وجود داشته باشد.

این مناسبت بین هدف سفر و بیمه نامه شما هم اندازه زمان بیمه، اندازه پوشش، هزینهه و بسیاری از موراد دیگر را در بر می گیرد که در زمان استفاده از بیمه مسافرتی خود، کارآیی آن کاملا به کارتان می آید. در این زمینه برای شما مثالی می زنیم. بالاتر گفتیم که ممکن است که بیمه مسافرتی های مختلف بر اساس هزینه های کشورهای مختلف، سطح و اندازه متفاوتی دشاته باشند.

اصولا مواردی که تحت پوشش بیمه مسافرتی به صورت عمومی قرار می گیرند عبارتند از: مرگ و میر تصادفی، وقفه در سفر، سرقت، آسیب و یا گم کردن اموال، موارد پزشکی و اتفاقاتی از این قبیل که ممکن است برای هر کسی و در هر سفری اتفاق بیفتد. البته باید این نکته را از قبل بدانید که بعضی از بیمه نامه ها موارد اختیاری را هم تحت پوشش خود قرار می دهند. به

طور مثال در صورتی که فرد بیمه کنند دارای بیماری های تنفسی و یا عروقی، متقاضی برای رفتن به کشورهای در حال جنگ و یا درگیری و در خواست بیمه مسافرتی برای همچین مقاصدی، ورزش های های ریسک همانند پاراگلایدر و مواردی از این قبیل که باید قبل از صدور نهایی بیمه نامه اعلام گردند تا هم شرکت بیمه در اطلاع باشد و هم مشاوره درستی به بیمه شونده داده شود. ضمناًً؛ اگر شما در طول سفرتان از بیمه مسافرتی خود استفاده کردید می توانید که هزنیه خسارت وارد شده و یا هزینه صرف شده را نهایتا تا 1 ماه بعد از بیمه خود دریافت نمایید.

دلایل خرید بیمه مسافرتی خبرنگاران

نوبتی هم که باشد دیگر نوبت به آنالیز بیمه مسافرتی خبرنگاران می رسد. از آن جایی که ممکن است تا در صورت بروز اتفاقی در سفر، مسافری دچار مشکل شود و برای برطرف مشکلش پرداخت مبلغ زیادی را متحمل شود، آژانس هواپیمایی خبرنگاران اقدام به ارائه بیمه مسافرتی به مسافرین عزیزی که تورها و یا خدمات پروازی و مسافرتی این شرکت را انتخاب می کنند، کرده است. حتی در این زمینه شرکت خبرنگاران اقدام به ارائه بیمه مسافرتی رایگان در تمامی تورهای مسافرتی خود به مقصدهای مختلف کرده است. شرکت هواپیمایی خبرنگاران برای بازه های زمانی مختلفی مثل 7، 15، 23، 31، 45 روز و 2، 3 و 6 ماه و بعلاوه 1 سال اقدام به ارائه بیمه نامه مسافرتی می کند.

بعلاوه یکی از دیگر عواملی که باعث تمایز بیمه مسافرتی خبرنگاران با دیگر شرکت های خدمات هواپیمایی می شود این است که بیمه ای که به مسافران ارائه می کند، بیمه تحت پوشش بیمه سامان است. به این خاطر که شرکت هواپیمای خبرنگاران برای حقوق مسافرین و بعلاوه رضایت خاطر آن ها احترام زیادی قائل است، همواره سعی در جلب و تهیه برترین خدمات مسافرتی در سطح بین الملل برای مسافرین و کسانی که این شرکت را برای خدمات مسافرتی انتخاب می کنند؛ داشته است. از این رو مسافران محترمی که اقدام به تهیه بیمه مسافرتی خبرنگاران کنند، شامل کیفیت خدمات و پشتیبانی بسیار بالایی می گردند. ضمناًً شما می توانید تا به صورت آنلاین بیمه مسافرتی خبرنگاران را از وب سایت و یا اپلیکیشن این شرکت خریداری نماید.

با آرزوی سفری خوب و بی حادثه برای شما!✈

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2080

به "چرا بیمه مسافرتی خود را از خبرنگاران بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بیمه مسافرتی خود را از خبرنگاران بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید