اطلاعاتی درباره سفارت کانادا در گرجستان

به گزارش بوستان گفتگو، گرجستان که به تازگی جزو مقاصد گردشگری محبوب برای ایرانیان به شمار می رود، مقصد بسیار مناسبی برای اقامت و یا سفرهای چند روزه برای هموطنان ما نیز محسوب می گردد. به دلیل مسافت بسیار کم و هزینه های کم سفر و همچنین احتیاج نداشتن به ویزا، یک کشور فوق العاده برای سفر می باشد. از این رو بسیاری از هموطنان ما برای دریافت وقت سفارت و اخذ ویزای کانادا ترجیح می دهند که به گرجستان بروند.

اطلاعاتی درباره سفارت کانادا در گرجستان

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

همان طور که میدانید کانادا کشوری توسعه یافته و دموکراتیک است که در شمال قاره آمریکای شاقتصادی قرار گرفته است . این کشور از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است. پهناور بودن کانادا، اقتصاد قوی و طبیعت بکر و زیبای این کشور همه و همه دست به دست هم داده اند تا کانادا را به عنوان کشور فرصت های طلایی در دنیا معرفی کند . کانادا دارای سیستم تامین اجتماعی ارزشمند و قوی است که بسیاری از خدمات آموزشی و پزشکی را به صورت رایگان در اختیار شهروندان و افراد مقیم کشور کانادا با بهترین کیفیت قرار می دهد. کانادا با عضویت در گروه بیست (G20) و گروه هشت (G8) نقش بسیار مهمی در اقتصاد دنیا بازی می نماید و آینده روشن اقتصادی دارد . به طور کلی کسانی که قصد سفر و یا مهاجرت به کشور دیگری را دارند، باید جهت دریافت ویزا به سفارت کشور مقصد مراجعه کنند و مدارک مورد احتیاج برای دریافت ویزا را تهیه و به سفارت مربوطه جهت تایید تحویل دهند که کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست ولی چون کانادا سفارتی در ایران جهت صدور ویزا ندارد هموطنان ما برای دریافت ویزا مجبورند به خارج از کشور سفر کنند و از کشور دیگری جهت دریافت انواع ویزای کانادا از جمله ویزای توریستی کانادا اقدام کنند.

همان طور که گفته شد سفارت کانادا در کشور عزیز ما ایران بسته می باشد و هموطنان گرامی جهت اخذ ویزا و مشخص وقت سفارت کانادا به کشورهای اطراف ایران نظیر ترکیه، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان مراجعه می کنند .

شما می توانید به دو روش وقت سفارت کانادا را در گرجستان بگیرید. هم به صورت غیر حضوری می توانید اقدام نمایید و هم به صورت حضوری. در روش غیر حضوری جهت اخذ وقت سفارت می بایست اول در وبسایت سفارت کانادا ثبت نام کنید و سپس مدارک لازم را ارائه نمایید. کسانی که نمی توانند به صورت آنلاین اقدام کنند می توانند از روش حضوری اقدام کنند و با تور تفلیس خود را به سفارت کانادا در گرجستان برسانند البته تمامی مدارک لازم را باید همراه خود داشته باشند.

مدارک لازم برای دریافت وقت سفارت کانادا در گرجستان:

  • فرم های درخواست ویزای تضمینی کانادا با عناوین application form و family form
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • اصل و تصویر گذرنامه (اعتبار گذرنامه باید حداقل سه ماه بیشتر از اعتبار ویزای کانادا موردنظر باشد.)
  • اصل وتصویر گذرنامه های پیشین (در صورت وجود)
  • دو قطعه عکس پرسنلی 3/5*4/5 رنگی و زمینه سفید
  • سند مالکیت خانه، زمین، اتومبیل و…

گواهی شغلی مانند: حکم کارگزینی برای کارمندان بخش های دولتی، فیش حقوقی برای کارمندان بخش های خصوصی، کارت دانشجویی بین المللی برای دانشجویان، جواز کسب برای صاحبان مشاغل آزاد، روزنامه شرکت برای صاحبان شرکت های خصوصی

لیست گردش حساب بانکی متقاضی در سه ماه اخیر

  • دعوت نامه به همراه مدارک شناسایی شخص دعوت کننده و مدارکی که توان اقتصادی وی را اثبات کند (ارائه دعوتنامه الزامی نیست.)
  • واچر هتل در کانادا (در صورت ارائه دعوتنامه احتیاجی به واچر هتل نیست.)
  • رسید رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

می توانید برای دریافت وقت سفارت به وسیله تور گرجستان نوروز اقدام نمایید تا هم کارتان را پیش ببرید و هم از طبیعت و امکانات تور در بهار نهایت لذت را ببرید. آب و هوای گرجستان در بهار فوق العاده می گردد و می توانید به راحتی و با لذتی بسیار زیاد به گشت و گذار در گرجستان بپردازید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 915

به "اطلاعاتی درباره سفارت کانادا در گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی درباره سفارت کانادا در گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید