یک میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان بروجردی اختصاص یافت

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد یک میلیارد ریال در جهت تعمیرات و ساخت 274 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

یک میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان بروجردی اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

علی معظمی گودرزی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بروجرد، اظهار کرد: احتیاج خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در بروجرد به سرپناه ایمن به عنوان اصلی ترین و ضروری ترین احتیاج خانواده، مورد توجه کمیته امداد واقع شده است و یک میلیارد ریال در جهت تعمیرات و ساخت 274 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 144میلیون و 908 هزار ریال جهت امور عمرانی مددجویان شامل خرید، احداث و تعمیرات کلی و جزئی مسکن هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد بروجرد با اشاره به اینکه مبلغ 330میلیون ریال برای ساخت مسکن مددجویان هزینه شده بیان نمود: 250 میلیون و 48هزار ریال مربوط به تعمیرات کلی و جزئی و 45 میلیون ریال مربوط به بهسازی روستایی است.

معظمی گودرزی توضیح داد: برای انشعابات آب، برق و گاز 241 مددجوی این شهرستان در 6 ماهه نخست سال جاری مبلغ 591 میلیون و 860 هزار ریال هزینه شده است.

وی با دعوت از خیران جهت همراهی و همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در یاری رساندن به محرومین و احتیاجمندان خاطر نشان کرد: نیکوکاران خیر می توانند در قالب طرح رضوان مساعدت های خود را جهت تامین مسکن احتیاجمندان با مشارکت کمیته امداد و مددجوان واجد شرایط به این نهاد پرداخت نمایند.

رئیس کمیته امداد بروجرد مطرح نمود: یکی از خدمات کمیته امداد بروجرد یاری به اقتصاد خانوادهای تحت پوشش به مددجویان این نهاد است.

وی اضافه کرد: در6 ماه نخست سال جاری جهت یاری به اقتصاد خانواده های تحت پوشش 215 نفر ار فرزندان مددجوی بروجردی از خدمت نظام وطیف معاف شدند و فرزندان مددجویان زیر پوشش این نهاد از خدماتی مانند معافیت سربازی ،انتقال و کاهش تعرفه بهره مند شدند.

معظمی گودرزی گفت: در این مدت 57 نفر از مددجویان به نزدیک ترین محل سکونت خانواده خود منتقل شدند و 13 نفر از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت دائم معافیت بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد بروجرد اظهار کرد: کمیته امداد بعد از ارائه خدمات معافیت با ارائه تسهیلات به جامعه هدف زمینه اشتغال، توانمدی و خود کفایی این خانوادها را فراهم می نماید.

وی گفت: 10هزار و 500 خانوار مددجو ریر پوشش کمیته امداد بروجرد هستند که 11 هزار نفر تحت حمایت بیمه خدمات درمانی هستند و در مهرماه سال جاری 531 میلیون و 910 هزار ریال هزینه درمانی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 977

به "یک میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان بروجردی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان بروجردی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید