گیتی پسند بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/اصفهان رقابت های هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شکست گیتی پسند در یک بازی مهم خانگی و تساوی مدعیان در تبریز همراه بود.

گیتی پسند بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد

هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امشب (پنجشنبه- 9 اردیبهشت ماه) با انجام دو دیدار با بازی مقاومت البرز و کراپ الوند از ساعت 22 شروع شد و دو دیدار دیگر این هفته یعنی تیم های گیتی پسند و فرش آرا و بازی حساس و مهم مس سونگون و سن ایچ ساوه از ساعت 22:30 پیگیری شد.

به گزارش خبرنگاران، در اصفهان تیم گیتی پسند اصفهان که در تعقیب تیم های سن ایچ و مس سونگون است در دیدار مهم در سالن پیروزی میزبان فرش آرا مشهد بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود فرش آرا به پایان رسید.

اسامی تیم گیتی پسند اصفهان:

علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی خانی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی، مسعود یوسف، سورش احمدنیا، مهران رضاپور، بهزاد رسولی و وحید شمسایی.

سرمربی: وحیدشمسایی

اسامی تیم فرش آرا مشهد:

محمدعلی نیکنام طرقبه، علی رستمی، حامد عبدالهی، مجید خزایی، هاشم فرج زاده، علی رحیمی، بهمن جعفری، علی ابراهیمی، اکبرکاظمی، محسن محمدزاده، امیرحسین داودی و امین مجیدی پور.

سرمربی: مجید مرتضایی

گیتی پسند که برای رسیدن به یک قدمی سن ایچ که این فصل را با اقتدار و نتایج خوب پشت سر گذاشته، به پیروزی در این دیدار به شدت احتیاج داشت تا در صورت تساوی و یا باخت مس سونگون به صدر جدول برسد، بنابراین از همان ابتدای بازی سعی کرد علاوه بر مدیریت بازی و پاسکاری، خود را کم کم به دروازه حریف مشهدی نزدیک کند.

در همان ابتدا چند حمله توسط سیدعباسی روی دروازه رفیعی ایجاد شد که با بدشانسی وارد دروازه نشد، حمید مشیری از کادر فنی گیتی پسند با اعتراضاتی که داشت توسط داور اخراج شد، با انجام خطای ششم گیتی پسندیها، بهمن جعفری از روی نقطه پنالتی اولین گل تیم فرش آرا را به ثمر رساند.

بعد از این صحنه کادر فنی فرش آرا به نشانه اعتراض به تصمیمات داور برای لحظاتی تیم را از زمین بازی بیرون کشیدند و با برگشت به زمین، بازی دوباره از سر گرفته شد. در ادامه داور نقطه پنالتی دوم را به سود گیتی پسند، نشان داد، سعید احمد عباسی که با دست بسته امروز برای گیتی پسند بازی کرد پس از آنکه یک پنالتی را از دست داد در ادامه کار را به تساوی کشاند تا همه چیز از اول شروع شود.

در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل در نیمه نخست به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم را گیتی پسند شروع کرد، در این نیمه شاگردان شمسایی سعی کردند با دفاع و یارگیری آرام آرام بازی را به زمین حریف بیاورند تا تیم میهمان را تحت فشار قرار دهند.

حملات گیتی پسند در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط سیدعباسی و حسن زاده با ناکامی روبرو شد، شمسایی نیز در اواخر 10 دقیقه سوم این بازی به میدان رفت اما در ادامه جای خود را به سنگ سفیدی داد.

تصمیمات داوران این دیدار، اعتراضات مکرر نیمکت نشینان دو تیم به ویژه گیتی پسند را در صحنه ای که آنها اعتقاد به خطای هند بازیکنان فرش آرا در محوطه جریمه داشتند، به همراه داشت، در حالیکه 8 دقیقه به پایان بازی مانده بود شمسایی دوباره برای تیمش به میدان رفت تا بتواند شاید گره گل نزدن شاگردانش را در این دقایق حساس بازی که به 3 امتیاز آن احتیاج دارند باز کند.

رحیمی دروازه بان فرش آرا در دو صحنه پیاپی حملات گیتی پسند را دفع کرد تا در ضد حمله نیز سپهر محمدی در درون دروازه گیتی پسند، میهمان را از رسیدن به گل ناکام بگذارد. با پایان تعداد خطاهای تیمی گیتی پسند، شاگردان مرتضایی به دنبال دریافت خطای ششم از میزبان بودند تا بتوانند از روی نقطه پنالتی دوم دروازه سپهر محمدی را باز کنند.

در فاصله دو دقیقه به پایان بازی و بعد از وقت استراحتی که فرش آرا گرفت با بازگشت به زمین فشار زیادی را روی دروازه گیتی پسند ایجاد کردند که پس از اصابت توپ به تیرک افقی دروازه در ادامه مجید خزایی گل دوم و فزونی تیمش را به ثمر رساند.

پس از این گل گیتی پسندیها با اجرای سیستم پاور پلی سعی کردند با افزایش فشار روی تیم فرش آرا به نتیجه برسند، این فشارها منجر به خطای ششم تیم فرش آرا شد تا داور نقطه پنالتی را برای گیتی پسند نشان دهد که این فرصت نیز توسط حسن زاده از بین رفت تا او هم در این بازی یک پنالتی حساس را از دست بدهد. تا گیتی پسند در یک بازی حساس و در بازی که به 3 امتیاز آن به شدت احتیاج داشت در دیداری خانگی تن به شکست 2 بر یک دهد.

در دیگر بازی مهم این هفته دو تیم مس سونگون و سن ایچ نیز تن به تساوی دو بر دو دادند، مقاومت البرز نیز پیروز به پیروزی 2 بر یک مقابل کراپ الوند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1714

به "گیتی پسند بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید