کنفرانس جهانی اینترنت در چین، نمایش جدیدترین دستاوردهای دیجیتالی

به گزارش بوستان گفتگو، شماری از شرکت های عظیم فناوری کشورهای دنیا تازه ترین و پیشرفته ترین دستاوردهای خود را در عرصه های مختلف فنی و علمی مرتبط با شبکه، فضای مجازی و خودروهای هوشمند در همایش دنیای اینترنت در چین به نمایش گذاشتند.

کنفرانس جهانی اینترنت در چین، نمایش جدیدترین دستاوردهای دیجیتالی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ژائو زلیانگ (Zhao Zeliang)، مدیرکل دفتر امنیت سایبری در اداره فضای مجازی چین در کنفرانس مطبوعاتی در پکن گفت: قرار است نشست جهانی ووجن در سال 2021، یکی از بالاترین گردهمایی های فناوری در چین، از 26 تا 28 سپتامبر (4 تا 6 مهرماه) در شهر ووجن در استان جه جیانگ در شرق چین برگزار گردد.

مدیرکل دفتر امنیت سایبری در اداره فضایمجازی چین گفت: این اجلاس به صورت آنلاین با موضوع به سوی عصر تازه تمدن دیجیتال - ایجاد جامعه ای با آینده مشترک در فضای مجازی برگزار می گردد.

حدود 2000 شرکت کننده در این اجلاس بین المللی از جمله نمایندگان دولت های داخلی و خارجی، سازمان های بین المللی، آژانس های صنعتی، شرکت های فناوری جهانی، اتاق های فکر دانشگاه و موسسات تحقیقاتی بینش خود را تبادل خواهند کرد.

در این اجلاس بیش از 300 شرکت فناوری برتر جذب شدند تا آخرین فناوری های هوشمند و محصولات فناوری خود را که شیوه زندگی و کار مردم را در جنبه های مختلف تغییر داده است، به نمایش بگذارند.

کنفرانس جهانی اینترنت، اجلاس سران ووجن هم خوانده می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1887

به "کنفرانس جهانی اینترنت در چین، نمایش جدیدترین دستاوردهای دیجیتالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس جهانی اینترنت در چین، نمایش جدیدترین دستاوردهای دیجیتالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید