کرونا و خسارت دو میلیاردتومانی به شرکت نمایشگاه های استان مرکزی

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/مرکزی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: از زمان شیوع کرونا تا به امروز دو میلیارد تومان به شرکت خسارت مالی وارد شده است.

کرونا و خسارت دو میلیاردتومانی به شرکت نمایشگاه های استان مرکزی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مرتضی اسلامی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تا به امروز عملا هیچ نمایشگاهی در سطح مجموعه نمایشگاه های بین المللی استان برگزار نشده است، اضافه کرد: غیر فعال بودن نمایشگاه دو میلیارد تومان به شرکت خسارت وارد کرده است.

وی شرح داد: تا به امروز حمایتی از این مجموعه صورت نگرفته و عملا چشم انداز و دورنمایی هم وجود ندارد که براساس آن تصمیمی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه تقویم نمایشگاهی سال 1399 در اواخر سال گذشته تدوین شد، گفت: برای سال جاری 38 عنوان نمایشگاهی هدفگذاری شده بود که تا به امروز حتی یک مورد هم به اجرا و برگزاری نرسیده است و قطعا با ادامه این شرایط ضرر و زیان ها بیشتر خواهد شد.

اسلامی زاده اضافه کرد: بیشتر نمایشگاه ها برای نیمه دوم سال برنامه ریزی شده است که اگر شرایط فراهم شود، بستر و زمینه برگزاری نمایشگاه ها و جبران خسارت وجود دارد و قطعا برای جبران بخشی از خسارات، افزایش قیمت در برگزاری نمایشگاه اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1301

به "کرونا و خسارت دو میلیاردتومانی به شرکت نمایشگاه های استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و خسارت دو میلیاردتومانی به شرکت نمایشگاه های استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید