دوسالانه معماری ونیز هم به تعویق افتاد

به گزارش بوستان گفتگو، دوسالانه معماری ونیز که بخشی از دوسالانه ونیز محسوب می گردد، به دلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

دوسالانه معماری ونیز هم به تعویق افتاد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، این رویداد قرار بود از بیست و سوم ماه می فعالیت خود را شروع کند، اما حالا از بیست و نهم آگوست شروع خواهد شد و همان طور که پیشتر معین شده بود، در تاریخ بیست و نهم نوامبر به کار خود پایان خواهد داد. به این ترتیب فعالیت شش ماهه این رویداد هنری به سه ماه کاهش می یابد.

در بیانیه ای که در وب سایت رسمی دوسالانه ونیز منتشر شده، در نظر دریافت اقدامات پیشگیرانه به دلیل شرکت کردن معماران و موسسات 60 کشور مختلف دنیا در این رویداد و محدودیت های سفری کشورهای درگیر ویروس کرونا، دلیل به تعویق انداختن تاریخ شروع دوسالانه معماری ونیز عنوان شده است.

تاریخ برگزاری دوسالانه معماری ونیز درحالی به تعویق افتاده است که هنوز آینده رویدادهای بزرگ و پرجمعیتی همچون المپیک توکیو، مسابقات فوتبال یورو 2020 و جشنواره فیلم ونیز معین نیست.

روز گذشته نیز مسؤولان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن از لغو شدن این رویداد ادبی خبر دادند. در این بین تاریخ اکران فرصتی برای مردن نیست فیلم جدید جیمز باند نیز به ماه نوامبر موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 806

به "دوسالانه معماری ونیز هم به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوسالانه معماری ونیز هم به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید