کادر درمان را کمک کنید، بازگشت کرونا به 6 شهرستان استان یزد

به گزارش بوستان گفتگو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بیش از 1700 نفر بر اثر کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

کادر درمان را کمک کنید، بازگشت کرونا به 6 شهرستان استان یزد

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار از، با اشاره به اوج گیری بیماری کرونا و افزایش بیماران کرونایی در بیشتر شهرستان های استان، گفت: آمار بیماران جدید مشکوک به کووید 19 در استان به 150 نفر رسید.

اوبا اشاره به پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های استان، اضافه نمود: هزار و هفتصد و شصت و هشت نفر بر اثر کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

نوری شادکام ادامه داد: در روزهای اوج کرونا که پزشک و پرستاران ما با سختی کار می نمایند متاسفانه عده ای این دستاورد عظیم را ساده انگاشتند و تصور کردند که به راحتی همه چیز مهار شد و دیگر کرونا نداریم.

نوری شادکام تاکید نمود: همشهریان در روز های پیش رو که دمای هوا افزایش می یابد در اجتماع و مکان های عمومی کمتر حضور یابند.

او گفت: این بیماری در شهرستان های استان ؛ تفت، میبد، اردکان، مهریز، ابرکوه و یزد افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با اشاره به فرایند افزایش کرونا در یزد، توضیح داد: شهفرایندان از رفت و آمدهای خانوادگی و سفر های غیر ضروری خودداری نمایند.

نوری شادگام گفت: مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کادر درمان را کمک نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1186

به "کادر درمان را کمک کنید، بازگشت کرونا به 6 شهرستان استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر درمان را کمک کنید، بازگشت کرونا به 6 شهرستان استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید