جدال مرگ و زندگی 77 بیماربدحال کرونایی مازندران

به گزارش بوستان گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران-77 بیمار کرونایی بدحال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های مازندران بستری اند.

جدال مرگ و زندگی 77 بیماربدحال کرونایی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، با شناسایی و بستری 45 بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران کرونایی مازندران به 134 نفر رسید.

بعلاوه در این مدت با ثبت یک موردفوتی کرونایی، 77 بیمار بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه با مرگ دست و پنجه نرم می نمایند.

در شبانه روز گذشته 36 بیمار مبتلا به کووید 19 نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: افزایش شمار بیماران کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 45 بیمار تازه مشکوک به کووید19 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری شدند که این رقم در مقایسه با دیروز 10 نفر بیشتر است.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به اینکه در این مدت 36 نفر از بیمارستان ها مرخص شدند اضافه کرد: 56 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

او گفت: هم اکنون 134 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر غلامی اضافه کرد: شبانه روز گذشته هیچ موردی از فوتی ناشی از ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی مازندران گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله حضور نیافتن در مهمانی ها و تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر های غیرضروری، بهداشت دست و زدن ماسک تاکید نمود.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: کاهش شماربستری شدگان کرونایی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به بستری 6 بیمار تازه مبتلا به کرونا، 24 ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیر مجموعه این دانشگاه گفت: 15 بیمار نیز با بهبودی نسبی در این مدت از بیمارستان ها مرخص شدند.

دکتر سید علی مظفر پور شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل را 55 نفر اظهار داشت و اضافه کرد: 21 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

او گفت: شبانه روز گذشته بیک مورد فوتی کرونایی دربیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2155

به "جدال مرگ و زندگی 77 بیماربدحال کرونایی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مرگ و زندگی 77 بیماربدحال کرونایی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید