نمایشگاه نقاشی حمید صدیقی نیریز در کاخ سعدآباد برگزار می شود

به گزارش بوستان گفتگو، نمایشگاهی از آثار نقاشی حمید صدیقی نیریز هنرمند معاصر برای نخستین بار به همت موزه هنرهای معاصر با همکاری اداره کل موزه ها 14 بهمن سال جاری در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

نمایشگاه نقاشی حمید صدیقی نیریز در کاخ سعدآباد برگزار می شود

محمدرضا کارگر مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اداره کل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل دفتر هنرهای تجسمی به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارتقا، ترویج و توسعه فرهنگ و هنر، گسترش فضاهای نمایشگاهی و استفاده بهینه از امکانات، آثار هنری و آرشیو آثار فرهنگی، هنری، پژوهشی و فضاهای نمایشی اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری مشترک کرده اند. نخستین گام در راستای اجرای این تفاهم نامه، نمایشگاهی از آثار نقاشی هنرمند معاصر حمید صدیقی نیریز است که برای نخستین بار در کاخ سعدآباد برگزار می شود.

او اضافه کرد: این آثار از کشور آلمان برای نمایش به ایران انتقال داده می شود.

حمید صدیقی نیریز مقیم کشور آلمان و متولد 1326 در تهران بوده و دانش آموخته رشته های تاریخ هنر، مردم شناسی و باستان شناسی از دانشگاه های آلمان و اتریش است و تا کنون نمایشگاه های متعددی در گالری های مختلف اروپایی برگزار کرده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 653

به "نمایشگاه نقاشی حمید صدیقی نیریز در کاخ سعدآباد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی حمید صدیقی نیریز در کاخ سعدآباد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید