نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند

به گزارش بوستان گفتگو، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی با حضور اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار گردید.

نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی، 16 تیر ماه 1399، در تالار امیرکبیر با حضور اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار گردید.

در این جلسه با درخواست صدور مجوز نشریات حفاظت آب، خاک و هوا به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی اکوهیدرولوژی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی سیده آمنه سجادی، ری را به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ابوالفضل حسن پور، مدیریت و کسب و کار به صاحب امتیازی انجمن علمی کسب و کار مدیریت و مدیر مسئولی مهدی هوشمند و نشریه خبری - تحلیلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی به صاحب امتیازی اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی موافقت شد.

همچنین اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی با درخواست تغییرات در نشریات چرخه به مدیر مسئولی فاطمه سادات موسوی، وایک به مدیر مسئولی صدیقه شریف، راهبرد های حسابداری به مدیر مسئولی محمد درویشی و نشریه فانوس راه به صاحب امتیازی جامعه اسلامی دانشجویان و مدیر مسئولی محمدامین ساغندی موافقت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1216

به "نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید