خبری خوش برای کارجویان و کارفرمایان، رونمایی از پلتفرم هوشمند استخدام در بازار کار

به گزارش بوستان گفتگو، دبیر علمی رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی گفت: رویداد راهکارهای منابع انسانی Humanagement با هدف کمک به سازمانها در حوزه استعدادیابی و معرفی راهکارهای جذب و استخدام برگزار می شود.

خبری خوش برای کارجویان و کارفرمایان، رونمایی از پلتفرم هوشمند استخدام در بازار کار

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری، دکتر یاسر نثاری، با اشاره به این نکته که دانشگاه ها، استارت آپ ها، سازمان های بزرگ، شرکت های دانش بنیان هر کدام نیازهای استخدامی متفاوتی دارند، اظهارداشت: در حال حاضر یکی از راهکارهای تامین منابع انسانی بر اساس خود اظهاری کاری کارجو صورت می گیرد و ارزیابی رزومه کاری فرد انجام نمی شود که این موضوع زمان و هزینه زیادی را برای کارفرما به همراه دارد و سبب می شود که فرد کارجو هم موقعیت شغلی مناسبی را پیدا نکند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از پلتفرم های نو برای تامین منابع انسانی گفت: روش های کاریابی فعلی دارای نواقص زیادی است و باید بتوانیم از راهکارهای مناسب و فناوری نوین جهت کمک به کارجو و کارفرما استفاده کرد.

نثاری با اشاره به اینکه افرادی که در سازمان ها و بخش های مختلف به کار گرفته می شوند لازم است که شاخص های مهارتی سخت افزاری و نرم افزاری آنها مورد احراز صلاحیت قرار گیرد، گفت: در حال حاضر پلتفرمی با استفاده از تکنولوژی و فناوری های نو تهیه شده که در رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی در 21 تیر ماه سال جاری از آن رونمایی خواهد شد.

ایشان گفت: این پلتفرم نو در کمک به افراد کارجو و کارفرما بسیار حائز اهمیت است و در پیشگیری از اتلاف وقت، انرژی و هزینه ها بسیار موثر واقع خواهد شد.

دکتر نثاری گفت: افراد کارجو می توانند از طریق پلت فرم ایران اچ آر رزومه خود را بسازند و در پلتفرم قرار دهند همچنین افراد کارفرما هم می تواند رزومه آنها را از طریق این پلتفرم بررسی و مورد ارزیابی قرار دهند و پس از احراز صلاحیت افراد کارجو آنها را به کار گیری کنند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 450 هزار کارجو از بنیاد ملی نخبگان و مجموعه مسابقات فناور و ... در این پلتفرم عضو هستند که همه کارجویان به صورت آزاد هم می توانند بعداز رونمایی از امکانات این پلتفرم در 21 تیر ماه، بهره مند شوند، همچنین امکان استفاده سازمان ها و وزارتخانه ها، بخش دولتی و خصوصی و ... جهت شناسایی نیروی انسانی مناسب از این پلتفرم وجود دارد.

دبیر علمی رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی با اشاره به حضور و سخنرانی اساتید مدیریت دانشگاه تهران، پنلیست ها و شرکت کنندگان معتبر همچون آقای دکتر علیرضا جلیلی، محسن مکرمی ، دکتر شاهین فاطمی و حمید پورجم در این رویداد، گفت؛

موضوعات و پنل هایی همچون جذب و استخدام در شرکت ها و صنایع بزرگ - جذب و استخدام در استارت آپ ها و شرکت های دانش محور - آموزش در منابع انسانی و نقش و تاثیر آن - شنوایی سازمانی - برند کارفرمایی و موارد و موضوعات مجذوب کننده روز در حوزه منابع انسانی در این رویداد به آنها پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است این رویداد در روز 21 تیر و به صورت آنلاین برای علاقمندان نمایش داده می شود و در صورت تمایل به کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام می توانید به آدرس humanagement.ir مراجعه کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1829

به "خبری خوش برای کارجویان و کارفرمایان، رونمایی از پلتفرم هوشمند استخدام در بازار کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای کارجویان و کارفرمایان، رونمایی از پلتفرم هوشمند استخدام در بازار کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید