نامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به IWF برای افزایش سهمیه المپیک ایران و چند کشور

به گزارش بوستان گفتگو، کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی خواهان افزایش سهیمه المپیک تعدادی از کشورهای آسیایی شد.

نامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به IWF برای افزایش سهمیه المپیک ایران و چند کشور

با ما همراه باشید تا با بهترین مجری مستقیم تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشست هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با حضور رییس و دبیرکل فدراسیون دنیای وزنه برداری در دوحه قطر برگزار گردید. در این نشست، هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا نامه ای را امضا کردند و به فدراسیون دنیای(IWF) دادند.

حسین رضازاده عضو هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این نامه اظهار داشت: هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در نامه ای از فدراسیون دنیای درخواست کرد تعداد سهمیه های المپیک کشورهایی را که تعداد دوپینگ آنها از المپیک 2008 تا 2020، 10نمونه است و کشورهای قدرتمندی چون ایران، قزاقستان، چین ، تایلند را افزایش دهد. در این نامه در خواست داده شده در صورت امکان تعداد سهمیه های آنها بین 3 تا 4 نفر (در بخش مردان و زنان) افزایش یابد.

تاماش آیان هم اظهار داشت در جلسه ای که هیات اجرایی فدراسیون دنیای در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان دنیا ازبکستان دارند، در خصوص درخواست کنفدراسیون آسیا تصمیم گیری می نمایند.

او در پاسخ به این پرسش که در این نشست در خصوص تغییر وزن ها صحبتی نشد، گفت: در این مورد صحبت شد. تاماش آیان اظهار داشت در نشستی که در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان دنیا ازبکستان دارند و یا در حاشیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا عشق آباد تصمیم نهایی را می گیرند و از سال 2019 نیز اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 698

به "نامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به IWF برای افزایش سهمیه المپیک ایران و چند کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به IWF برای افزایش سهمیه المپیک ایران و چند کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید