اعلام دستور کار نشست امروز AFC در قطر

به گزارش بوستان گفتگو، دستور کار نشست امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان فدراسیون های فوتبال ایران، قطر و عراق تعیین شد.

اعلام دستور کار نشست امروز AFC در قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، پس از مذاکره روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای تعویق تمامی رقابت های باشگاهی و ملی این قاره به خاطر شیوع ویروس کرونا و اطمینان خاطر از سلامتی بازیکنان و دیگر افراد مرتبط با مسابقات توافق رسمی حاصل شد. اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری نشست چند روز قبل با نمایندگان شرق در مالزی در قطر و امارات با نمایندگان غرب این قاره نشست هایی برگزار می نماید.

در نخستین نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان فدراسیون های فوتبال ایران، قطر و عراق امروز در دوحه درباره معین تقویم جدید برای رقابت های لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2022 بحث و گفتگو می گردد. دومین نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان فدراسیون های فوتبال امارات، عربستان و ازبکستان فردا در دبی برگزار خواهد شد. در سرانجام این نشست ها با جمع بندی مذاکرات تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم جدید رقابت های لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی اعلام می گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 890

به "اعلام دستور کار نشست امروز AFC در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دستور کار نشست امروز AFC در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید