دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین

به گزارش بوستان گفتگو، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، از این فدراسیون برای برگزاری جلسه فوری با شیخ سلمان دعوت نموده است.

دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال نوشت: پس از پیگیری های مسئولان فدراسیون در خصوص میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در بحرین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به ایران از تصمیم میزبانی به بحرین توسط دبیرکل AFC اطلاع داد و اظهار داشت که شیخ سلمان از این تصمیم اطلاعی نداشته است.

متن نامه به توضیح زیر است؛

تاریخ: 19 مارس 2021

به: آقای منصور قنبرزاده

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

موضوع: درخواست جلسه بسیار فوری

آقای عزیز،

بازگشت به نامه مورخ 16 مارس 2021 ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (به شماره 9953696) خطاب به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص موضوع فوق، بدین وسیله خوش وقتم به اطلاع برسانم ریاست AFC از ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده است در جلسه 3 آوریل 2021 در منامه بحرین حضور به هم رساند.

این جلسه فرصتی را فراهم خواهد کرد تا AFC و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران همکاری های فی مابین را تقویت کنند. بخش اداری با FFIRI در تماس خواهد بود تا هماهنگی های لازم را برای این جلسه به عمل آورد.

ضمن تشکر از FFIRI برای ابراز تمایل جهت میزبانی دور دوم مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و 2023 جام ملت های آسیا، به اطلاع می رساند که این تصمیم پس از آنالیز های لازم و دقیق، فاکتوربندی بخش های مختلف شامل استانداردهای ورزشگاه ها، امکانات پیشنهادی، ارزیابی ریسک های مرتبط با هماهنگی های لجستیک، تجاری و اقتصادی برای تیم های شرکت کننده و همچنین شرایط کشورها از نظر شیوع کووید-19، توسط دبیرخانه کل AFC اتخاذ شده است و رئیس AFC دخالتی در تصمیم اتخاذ شده توسط دبیرخانه کل AFC ندارد.

از علاقه مندی شما برای میزبانی مسابقات علی رغم چالش های ایجادشده به دلیل شرایط پاندمیک، تشکر و قدردانی کرده و به شما اطمینان می دهیم که AFC به حمایت های خود از شما برای دستیابی به اهداف موردنظر ادامه خواهد داد.

با تشکر از شما و به امید خوش آمدگویی به ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به بحرین.

ارادتمند شما

داتو ویندزور جان

دبیرکل AFC

رونوشت: ریاست AFC

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1647

به "دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید