مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

به گزارش بوستان گفتگو، تیوولی در ابتدا در ردیف قیمتی خودروهای چینی بود اما به تدریج خودش را بالاتر از این خودروها قرار داد و اکنون ارزش خرید نسبتاً بالایی دارد. اگر به خرید خودرو تا 700 میلیون تومان فکر می کنید، خرید سانگ یانگ تیوولی گزینه خوبی برایتان است.

مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

تیوولی خودرویی فول آپشن و ایمن و بسیار مالی است. سانگ یانگ برای ساخت این کراس اوور کوچک، کم نگذاشته است. ارتفاع کم سانگ یانگ تیوولی نسبت به زمین را شاید بتوان تنها نقطه ضعف آن دانست که برای علاقه مندان به آفرود خیلی به چشم می آید.

شما می توانید نمونه های مختلف این خودروها را در سایت خبرنگاران جستجو کنید و با مقایسه اولویت های خود اقدام به خرید یکی از آن ها کنید. نکته ای که در خصوص تمام خودروهای خارجی تقریباً مشترکا وجود دارد، بالا بودن هزینه نگهداری این خودروهاست که هنگام خرید باید حتماً در نظر گرفته گردد.

بنابراین اگر قصد خرید خودرو در این بازه قیمت را دارید، شاید بد نباشد که کمی بیشتر به خرید کیا اسپورتیج فکر کنید.

النترا یکی از سدان های بسیار با کیفیت در بازار دنیاست که توانسته صندلی خوبی در میان خودروهای هم قیمت خود داشته باشد که آن را به یکی از انتخاب های خوب برای خرید خودرو تا 700 میلیون تومان تبدیل می نماید. هیوندای النترا ابتدا به صورت وارداتی و بعد بر روی خط مونتاژ کرمان موتور نهاده شد.

منبع مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1955

به "مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید