مقاله: تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف

به گزارش بوستان گفتگو، برای تحصیل در مقطع دکتری در کانادا ابتدا باید استادی را پیدا کنید که در زمینه مورد علاقه شما فعالیت می نماید. بعد از آن باید با او تماس بگیرید تا او شما را به عنوان دانشجوی خود بپذیرد. از اینجا است که می توانید برای دریافت پذیرش اقدام کنید. به بیان دیگر برای تحصیل مقطع دکتری نمی توان مستقیم با دانشگاه تماس گرفت. برای تماس با استادها می توانید به وب سایت دانشگاه ها مراجعه کنید و در آنجا اسامی استادها را پیدا کنید و با استاد مربوطه تماس بگیرید.

مقاله: تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف

تحصیل در مقطع فوق دکتری در کانادا به نوعی تحصیل محسوب نشده و در واقع نوعی کار است. برای این مقطع به طور معمول مجوز کار (Work Permit) دریافت می کنید، نه اجازه تحصیل.

بسیاری از کالج ها با دانشگاه های مختلف برای ارائه مدرک کارشناسی قرارداد دارند و به ندرت خودشان اقدام به صدور مدرک کارشناسی می نمایند. نکته مهم در خصوص کالج های کانادا این است که به طور معمول دریافت پذیرش از آنها آسان است، البته اداره مهاجرت کانادا به ندرت بابت دریافت پذیرش از کالج ها ویزای تحصیلی کانادا صادر می نماید.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ابتدا می بایست به وسیله دانشگاه برای دریافت پذیرش اقدام کنید. دانشگاه ها برای آنالیز تقاضای شما مبلغی را با عنوان هزینه آنالیز پرونده دریافت می نمایند که عموما بین 60 تا 150 دلار است. این مبلغ قابل برگشت نیست، پس توصیه می کنیم اول خوب در خصوص رشته تحصیلی مورد علاقه خود و همچنین امکان دریافت پذیرش از آن دانشگاه تحقیق کنید تا هزینه بی فایده پرداخت نکنید.

منبع مقاله: تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1365

به "مقاله: تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید