اخذ اقامت اروپا با 9500 یورو

به گزارش بوستان گفتگو، موسسه مهاجرتی دژ پارس یکی از برترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و می تواند اقامت کشورهای مختلف را برای شما اخذ کند.

اخذ اقامت اروپا با 9500 یورو

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این موسسه به خاطر وکلای با تجربه ایی که در زمینه اخذ اقامت دارد، به شما یاری می کند تا در کمترین زمان ممکن اقامت کشور مورد نظرتان را دریافت کنید. موسسه مهاجرتی دژ پارس شرایط شما را از نظر اقتصادی، تحصیلی و شغلی مورد آنالیز قرار می دهد و بعد از آن در اخذ مناسب ترین نوع اقامت به شما یاری می کند.

اقامت اسلواکی

اسلواکی از کشورهای حوزه شنگن بوده و اخذ اقامت اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار راحت تر و همچنین مقرون به صرفه است. برای اخذ اقامت کشور اسلواکی، روش های مختلفی وجود دارد و فرد متقاضی می تواند با داشتن هر نوع ویزا، اقامت این کشور را دریافت کند. اسلواکی به عنوان یک کشور اروپایی، کشور ارزانی محسوب شده و به همین دلیل گزینه خوبی برای اقامت است. شرایط اخذ اقامت کشور اسلواکی نسبتاً آسان بوده و فرد متقاضی برای دریافت اقامت این کشور نیازی به سرمایه گذاری ندارد به همین دلیل بسیاری از افراد کشور اسلواکی را برای مهاجرت انتخاب می کنند. فرد مهاجر با داشتن اقامت اسلواکی، می تواند به راحتی به سایر کشورهای اروپایی رفت و آمده نموده و حتی می تواند کشور دیگری را برای زندگی انتخاب کند. موسسه دژپارس با هزینه 9500 یورو اقدام به اخذ اقامت اسلواکی برای شما می کند.

به طور کلی، یکی از بهترین روش های اخد اقامت اسلواکی، اقامت به وسیله تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی است. اخذ اقامت این کشور به وسیله ویزای تحصیلی، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی هزینه کمتری در بر دارد. ادامه تحصیل در این کشور به زبان اسلواکیایی برای همه افراد رایگان بوده و افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ایی تحصیل کنند. اگر فرد متقاضی به زبان اسلواکیایی تسلط کافی نداشته باشد، باید هزینه های تحصیل خود را پرداخت کند. یکی دیگر از روش های اخذ اقامت این کشور، آغاز یک کسب و کار جدید در این کشور است. دولت اسلواکی افرادی که ایده های جدید و جالبی برای کسب و کار ارائه می دهند را مورد حمایت قرار داده و امکانات زیادی به آنها می دهد.

اقامت کانادا

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور وجود دارد و افراد باید با توجه به موقعیت و همچنین هدفی که از مهاجرت به کانادا دارند، اقدام به اخذ اقامت این کشور کنند. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند به روش های مختلفی اقامت این کشور را بگیرند. یکی از متداول ترین روش های اخذ اقامت کانادا، اقامت به وسیله ویزای تحصیلی است و بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. یکی از مهمترین مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ارائه مدرک آیلتس بوده و در نتیجه افراد باید قبل از اقدام به مهاجرت در دوره های آیتلس ثبت نام کنند تا بتوانند ویزای تحصیلی این کشور را بگیرند. کانادا تمام استانداردهای لازم برای یک زندگی ایده آل و مطلوب را دارد و به همین دلیل بسیاری افراد کشور کانادا را برای مهاجرت و آغاز یک زندگی جدید انتخاب می کنند.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت کشور کانادا، اقامت کانادا به وسیله سرمایه گذاری است. دولت کانادا به افرادی که قصد آغاز یک تجارت و کسب و کار جدید را دارند، خدمات خوبی ارائه داده و آنها را مورد حمایت قرار می دهد. افرادی که قصد دارند به وسیله سرمایه گذاری ویزای کشور کانادا را دریافت کنند، باید مبلغ قابل توجهی در بانک های کانادا سرمایه گذاری کنند و به این ترتیب می توانند بعد از مدتی اقامت بگیرند.

اقامت روسیه

روسیه از کشورهای توریستی بوده و هر ساله تعداد زیادی به این کشور سفر می کند. روسیه از کشورهای پیشرفته بوده و به همین دلیل افرادی زیادی این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. یکی از بهترین روش های اخذ اقامت روسیه، اقامت تحصیلی روسیه است. برای اخذ اقامت روسیه می توانید به موسسه مهاجرتی دژ پارس مراجعه کنید. وکلایی که در این موسسه مهاجرتی مشغول به فعالیت هستند، بعد از آنالیز شرایط شما، بهترین نوع اقامت را به شما پیشنهاد می کنند. افرادی که می خواهند اقامت روسیه را اخذ کنند، باید در ابتدا یک سال به طور موقت در این کشور بمانند و سپس اقدام به اخذ اقامت دائمی این کشور کنند. دولت روسیه برای دادان اقامت دائم به افراد، شرایطی برای آنها در نظر گرفته است و مهاجرین در صورت داشتن تمامی شرایط، می توانند اقامت دائمی این کشور را اخذ کنند. اقامت دائمی روسیه به مدت 5 سال است و بعد از آن مهاجرین می توانند مدت اقامت خود را تمدید کنند. افرادی که می خواهند اقامت کشور روسیه را بگیرند، اگر در زمان اقامت موقتشان به مدت 6 ماه کشور روسیه را ترک کنند، دیگر نمی توانند برای اقامت دائم اقدام کنند و درخواست آنها برای دریافت اقامت دائم، باطل می گردد.

مهاجرین با اخذ اقامت کشور روسیه، از مزایای زیادی بهره مند می شوند و به همین دلیل تعداد مهاجرین رو به افزایش است. دولت روسیه، شرایط ایده آلی برای مهاجرین در نظر گرفته است و مهاجرین می توانند از کلیه حقوق شهروندی بهره مند شوند. مهاجرین می توانند بعد از دریافت اقامت روسیه، مشغول به کار شوند یا این که یک کسب و کار جدید را آغاز کنند. مهاجرین بعد از دریافت اقامت دائم روسیه، می توانند از تمام خدمات اجتماعی این کشور استفاده نموده و به راحتی به این کشور رفت و آمد کنند.

منبع: آفتاب
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 970

به "اخذ اقامت اروپا با 9500 یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ اقامت اروپا با 9500 یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید