مشاوران املاک خانم حقّ نشان دادن واحد مسکونی به مرد را ندارند

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران: رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: بانوانی که در آژانس املاک فعالیت می نمایند حق نشان دادن واحد مسکونی را به مشتری مرد ندارند.

مشاوران املاک خانم حقّ نشان دادن واحد مسکونی به مرد را ندارند

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه بانوان حق نشان دادن واحد مسکونی در آژانس های املاک را ندارند، اضافه کرد: طی بخشنامه که از سوی اتحادیه مشاوران املاک کشوری صادر شده بانوان حق مشاوره و نشان دادن واحد مسکونی به مرد را ندارند.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیاری از پروانه های صادر شده برای مشاوران املاک مربوط به بانوان است و این بانوان باید حتما یک مباشر مرد برای هدایت آقایان در مشاور املاک خود داشته باشد.

خسروی در ادامه گفت: درصورتی که متقاضی برای واحد مسکونی خانم باشد بانوان این آژانس املاک می توانند واحد مسکونی را نشان دهند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه آزادشدن خرید و فروش مسکن مهر در افزایش قیمت تأثیری ندارد، اضافه کرد: مالکیت محترم است و متقاضیان می توانند واحد مسکونی مهر خود را واگذار نمایند.

خسروی در ادامه شرح داد: پیش از اعلام رسمی وزیر راه و شهرسازی مبنی برآزادسازی خرید و فروش مسکن مهر بسیاری از متقاضیان به صورت قولنامه ای اقدام به فروش و یا خرید واحد خود می کردند.

وی اظهار داشت: با آزادسازی خرید و فروش مسکن در قیمت ها تغییری نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 948

به "مشاوران املاک خانم حقّ نشان دادن واحد مسکونی به مرد را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوران املاک خانم حقّ نشان دادن واحد مسکونی به مرد را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید