محرومیت دوباره برای نیمار

به گزارش بوستان گفتگو، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بدلیل درگیری با یک طرفدار، سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد و گفته می گردد اتفاقات اخیر او را به فکر جدایی از این تیم انداخته است.

محرومیت دوباره برای نیمار

محرومیت دوباره برای نیمار

کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال فرانسه، نیمار را به خاطر درگیری فیزیکی با طرفدار تیم رن در مراسم اهدای مدال های فینال جام حذفی فرانسه سه جلسه محروم کرد.

این اتفاق زمانی رخ داد که بازیکنان تیم بازنده، در حال رفتن به سکوها برای دریافت مدال های نایب قهرمانی شان بودند که یک طرفدار تیم رن بازیکنان PSG از جمله نیمار را مسخره و به آنها توهین کرد. نیمار هم با مشاهده این صحنه از کوره در رفت و با طرفدار تیم حریف که مشغول فیلمبرداری با گوشی تلفن همراهش بود، درگیر شد و یک مشت هم به او زد.

به این ترتیب نیمار که چندی پیش هم به دلیل انتقاد تند از داور بازی تیمش و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، از سه بازی بعدی PSG در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا محروم شده بود، سه بازی آخر تیمش در لیگ یک فرانسه به ترتیب مقابل تیم های آنژی (خارج از خانه)، دیژو (خانگی) و رمس (خارج از خانه) را از دست می دهد.

این محرومیت ها و ناکامی های اخیر تیم پاریسی در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان، این ستاره برزیلی را به فکر جدایی از این باشگاه انداخته و گفته می گردد ممکن است او در سرانجام فصل راهی باشگاه دیگری گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 219

به "محرومیت دوباره برای نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت دوباره برای نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید