متولدین سال 1365 هم برای واکسیناسیون مراجعه نمایند

به گزارش بوستان گفتگو، جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت:متولدین 1365 و قبل از آن می توانند برای واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه نمایند.

متولدین سال 1365 هم برای واکسیناسیون مراجعه نمایند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین، حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان در جلسه فوق العاده کمیته واکسیناسیون این ستاد با بیان اینکه متولدین 1365 و قبل از آن می توانند برای واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه کنند، گفت:برای دانشجویان هم مراکز ویژه واکسیناسیون پیش بینی شده است و تاکید می گردد واکسیناسیون دانشجویان با شتاب ادامه یابد.

وی افزود: مدیران شرکت ها، واحد های تولیدی و ادارات که آمادگی دارند در محل کار خود واکسیناسیون انجام گردد، می توانند واکسن را از دانشگاه علوم پزشکی تحویل گرفته و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی از ظرفیت بخش خصوصی برای تزریق واکسن به پرسنل خود استفاده کنند.

وی افزود: از درمانگاه ها و بیمارستان های خصوصی انتظار می رود برای تسریع در امر واکسیناسیون علیه کرونا به یاری بخش دولتی بشتابند.

به گفته وی، روزانه برای تزریق 30 هزار دُز واکسن در استان هدف گزاری صورت پذیرفته است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا گفت: در مجموع 24 مرکز تجمیع واکسیناسیون در استان مستقر است که 11 مرکز در شهرستان قزوین هستند و توقع داریم که بقیه شهرستان ها هم به این امر سرعت بیشتری ببخشند.

حبیبی افزود: تمام افرادی که در نانوایی ها مشغول کار هستند، با تایید اتحادیه نانوایان می توانند واکسن دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1884

به "متولدین سال 1365 هم برای واکسیناسیون مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین سال 1365 هم برای واکسیناسیون مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید