خبرنگاران شرکت نمایندگان شهرداری تهران در هم اندیشی کرونایی با شهرهای خواهر خوانده

به گزارش بوستان گفتگو، پکن- خبرنگاران- نمایندگان شهرداری تهران در ویدئو کنفرانسی که از سوی شهرداری پکن به منظور ارائه تجربیات مقامات ذیربط این شهر در مبارزه با کرونا ترتیب داه شده بود، شرکت کردند.

خبرنگاران شرکت نمایندگان شهرداری تهران در هم اندیشی کرونایی با شهرهای خواهر خوانده

به گزارش خبرنگاران از سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، این نشست مجازی که با شرکت 60 نفر از 26 شهر خواهر خوانده پکن و نمایندگان سه سازمان بین المللی برگزار گردید فرصتی برای گفتگو میان شهرهای مختلف دنیا از سه قاره آسیا، اروپا و آمریکای لاتین پیرامون روش های پیشگیری، کنترل و مبارزه با ویروس کرونا فراهم کرد.

مدیر مرکز بهداشت دنیای کمیسیون بهداشت پکن، رئیس بیمارستان دیتن پکن (مرکز اصلی درمان مبتلایان پکن) و یکی از مدیران کمیسیون توسعه و اصلاحات دولت محلی پکن در این وبینار با ارائه توضیحاتی به تشریح دستاوردها و نیز چالش های مقابله با این همه گیری پرداخته و در سرانجام نشست به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفتند.

غیر از تهران و پکن، نمایندگان شهرداری های مسکو، لندن، پاریس، ریودوژانیرو، برازیلیا، تالین، بلگراد، بروکسل، آمستردام، بوداپست، دوبلین، توکیو، سئول، اولان باتور، لاتویا، هلسینکی و جاکارتا، کلن، مادرید و آتن از جمله دیگر شرکت کنندگان این نشست بودند.

زمینه شرکت در این نشست که از سوی نمایندگان شهرداری تهران گامی موثر و بهنگام در جهت تقویت روابط خواهرخواندگی و اعتماد و تفاهم متقابل نهادهای ذیربط دو کشور در راستا مقابله با کووید 19 ارزیابی شده است با پیگیری های سفارت ایران در چین فراهم شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1070

به "خبرنگاران شرکت نمایندگان شهرداری تهران در هم اندیشی کرونایی با شهرهای خواهر خوانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت نمایندگان شهرداری تهران در هم اندیشی کرونایی با شهرهای خواهر خوانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید