فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل گردد

به گزارش بوستان گفتگو، فرماندار اندیمشک با اشاره به وجود یک نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان که تحت نظر وزارت رفاه است، گفت: این نیروگاه تحت عنوان هلدینگ انرژی مدت ها است که مغفول مانده و پیگیر هستیم و تقاضا داریم تا شاهد تکمیل این نیروگاه باشیم.

فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل گردد

به گزارش خبرنگاران ، پیمان جهانگیری امروز 2 اسفندماه در مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کیمیا اندیمشک اظهار کرد: با توجه به این که خوزستان ظرفیت بالقوه ای در نفت، گاز، پتروشیمی دارد و استان خوزستان به نیروگاه های حرارتی و آبی معروف است باید به این ظرفیت ها توجه ویژه ای گردد.

وی با اشاره به وجود نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان که تحت نظر وزارت رفاه است، اضافه کرد: این نیروگاه تحت عنوان هلدینگ انرژی مدت هاست که مغفول مانده و پیگیر هستیم و تقاضا داریم تا شاهد تکمیل این نیروگاه باشیم.

فرماندار اندیمشک با اشاره به کلنگ زنی پتروشیمی اندیمشک توضیح داد: اندیمشک شاهراه اصلی با جاده ترانزیتی است و دارای راه هوایی و ریلی و دسترسی به دریاچه کرخه است و می توان از این ظرفیت ها به نحو احسن بهره مند شد.

جهانگیری عنوان نمود: با توجه به شروع عملیات اجرایی کارخانه پتروشیمی اندیمشک، صادرات تولیدات این شرکت با توجه به وجود بنادر جنوب می تواند پیروز تر و آسان تر انجام گردد.

وی با بیان این که همه کوشش ما بر این است تا یک آرامش نسبی در شهرستان ایجاد کنیم، اظهار داشت: این نوید را به شهروندان شهرستان اندیمشک می دهیم که پروژه های بعدی در دست تعریف هستند و با حضور وزرای دیگر نیز شاهد کلنگ زنی و افتتاح پروژه های دیگر خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 173

به "فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید