شرایط و مدارک لازم برای ثبت خط خدماتی اختصاصی

به گزارش بوستان گفتگو، رپرتاژ آگهی - در این مطلب می خواهیم در خصوص خط خدماتی، پنل اس ام اس خدماتی، شرایط اخذ خط خدماتی اختصاصی، کم ترین مدت زمان دریافت خط خدماتی اختصاصی، نحوه تکمیل سفته خط خدماتی اختصاصی صحبت کنیم و به شما بهترین پنل اس ام اس خدماتی را معرفی کنیم که بتوانید پیامک های خود را حتی به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال کنید و حتی اگر شرکت حقوقی نداشته باشید هم بتوانید بدون ارائه سفته و اینماد از خط خدماتی برای ارسال کد فعال سازی و تایید شماره موبایل و… بهره ببرید. همراه ما باشید و این محتوا را با دقت مطالعه نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن خط خدماتی اختصاصی تهیه کنید و یک بار برای همواره مشکل عدم ارسال پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست را رفع کنید و در این مدت نیز از خط خدماتی بهترین شرکت های سامانه پیامکی استفاده نمایید.

شرایط و مدارک لازم برای ثبت خط خدماتی اختصاصی

خط خدماتی چیست؟

طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 92 سرشماره های ارسال پیغامک به دو دسته خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می شوند:

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیغامک هایی با محتوای خدماتی، تعیین و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیغامک ها را داده اند، ارسال می نمایند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیغامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیغامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیغام ها برای مخاطبانی که خود درخواست عدم دریافت این پیغامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

شرایط خطوط خدماتی

خدماتی شدن خطوط اختصاصی فقط برای اشخاص حقوقی که شناسه ملی و شماره ثبت و کدمالی دارند، امکان پذیر است و شما می بایست در یک تعهد نامه در سربرگ شرکت تعهد دهید که از خط خدماتی اختصاصی هیچ گونه پیغامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید.

در هنگام تکمیل تعهدنامه باید قسمت مربوط به جامعه هدف بطور واضح و دقیق تعیین شده باشد که هدف شما از خط خدماتی چیست بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. حداقل 200 شماره از شماره موبایل های مخاطبین شما (همراه اول) در فایل اکسل ودر یک ستون قرار داده شود.

ارائه عکس از صفحه سامانه ملی اشخاص حقوقی کشور به آدرس https://ilenc.ssaa.ir الزامی میباشد.

آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های yahoo ،gmail و… مورد قبول نخواهند بود.

در فایل اکسل احرازهویت و تعهدنامه ستون محتوای پیغامک، توضیحات در خصوص کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام شود و درج عنوان هایی مانند اطلاع رسانی و امثالهم مورد تایید اپراتور نمی باشد.

برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور جهت اپلیکیشن ……………… (نام اپلیکیشن تعیین باشد) و… . دقت کنید که فایل اکسل احرازهویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل شود.

هر شرکت درزمان درخواست خط خدماتی مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد. همچنین درج نام کامل کاربر به عنوان مثال : (دانشگاه (نام واحد درج شود) - مدارس) بطور کامل الزامیست.

گفتنی است جهت ثبت خط اختصاصی خدماتی ارائه سفته به مبلغ 200.000.000 ریال که میبایست بصورت فیزیکی ارسال شود، الزامی است.

با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر شرایط خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد. ار آنجایی که تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می شوند، فرایند خدماتی کردن خط اختصاصی زمان بر است.

مسئله ای که بیشتر افراد برای استفاده از خط خدماتی اختصاصی دارند مشکل مدت زمان دریافت خط خدماتی اختصاصی است که دریافت خط خدماتی اختصاصی بین 2 تا 3 ماه زمانبر است. در نظر بگیرید که یک سایت در حال راه اندازی است و برای ارسال کد تایید با خط خدماتی اختصاصی 2 الی 3 ماه باید متتظر باشد!

علاوه بر زمان بر بودن دریافت خط اختصاصی خدماتی، می بایست شرکت حقوقی داشته باشید و 20 میلیون سفته پرداخت کنید و تعهد دهید که از خط خدماتی پیغامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید تا بتوانید از خط خدماتی اختصاصی بهره ببرید.

خط خدماتی برای اشخاص حقیقی بدون سفته

خیلی از سایت های اینترنتی و استارتاپ ها به خاطر مسائل مالیاتی و بخاطر دریافت کد مالی و… هنوز شرکت حقوقی ثبت ننموده اند و به همین دلیل نمی توانند در سایت یا اپلیکیشن از ارسال کد فعال سازی یا ارسال پیغامک اطلاع رسانی سفارشات استفاده نمایند، زیرا بیشتر افراد دریافت پیغامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند و پیغامک به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال نمی شود. شرکت فراز اس ام اس خط خدماتی حتی بدون احتیاج به اینماد جهت ارسال پیغامک های اطلاع رسانی در اختیار استارتاپ ها و سایت ها قرار می دهد که بتوانند با استفاده از خط خدماتی شرکت فراز اس ام اس نسبت به ارسال پیغامک های اطلاع رسانی اقدام نمایند و فراز اس ام اس کمترین تعرفه ارسال پیغامک را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با خطوط خدماتی با همان قیمت خطوط اپراتوری پیغامک ارسال کنید و بابت خط خدماتی که در اختیار شما قرار داده می شود هزینه بیشتری دریافت نمی شود.

مشکل اصلی خطوط خدماتی که شرکت ها در اختیار شما قرار می دهند، این است که پیغامک با تاخیر 4-5 دقیقه ارسال می شود و یا برای دریافت خطوط خدماتی عمومی احتیاج است که سایت شما اینماد داشته باشد و یا مهمتر از همه خطوط دارای قطعی و اختلال هستند که باعث می شود مشتری شما پیغامک را دریافت نکند، بنابراین بهترین راه چاره استفاده از سرویس دهندگان سامانه پیغامکی است که دارای خط خدماتی همراه با قابلیت ارسال پیغامک بر اساس پترن هستند که می توانند پیغامک شما را با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال نمایند.

همچنین خیلی از سامانه های پیغامکی افزونه های پیغامکی زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهند و شما برای اتصال سامانه پیغامکی به سایت می بایست دائما به برنامه نویس هزینه پرداخت کنید تا برای شما به صورت اختصاصی افزونه نوشته شود اما پنل پیغامکی های معتبر بهترین وب سرویس پیغامکی را توسعه داده اند تا شما بتوانید پنل پیغامکی را به نرم افزارها، سخت افزارها و اپلکیشن های مختلف متصل کنید حتی برای سایت سازهای محبوب مانند وردپرس، اپن کارت، پرستاشاپ و … افزونه های پیغامکی زیادی را در اختیار شما قرار می دهند تا پیغامک ها به صورت اتوماتیک و اتوماتیک ارسال شود.

برای خرید سامانه پیغامکی خدماتی پیشنهاد ما سامانه پیغامک خدماتی فراز اس ام اس است که بتوانید حتی بدون داشتن شرکت حقوقی و حتی در صورتی که شخصیت حقیقی هستید از خط خدماتی استفاده نمایید و در صورتی که خط خدماتی اختصاصی بخواهید بتوانید در سریعترین زمان ممکن با کمترین میزان مبلغ سفته خط خدماتی اختصاصی را دریافت نمایید و همچنین سامانه پیغامک فراز اس ام اس خط تلفن ابری ارائه می دهد که می توانید با مشتریان در ارتباط باشید و در واقع سامانه پیغامک فراز اس ام اس یک راه چاره 360 درجه برای ارتباط با مشتریان در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1612

به "شرایط و مدارک لازم برای ثبت خط خدماتی اختصاصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط و مدارک لازم برای ثبت خط خدماتی اختصاصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید