سندرز: از قدرت نظامی استفاده می کنم

به گزارش بوستان گفتگو، ایرنا نوشت: برنی سندرز نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت اگر به عنوان رئیس جمهوری انتخاب گردد، در صورت لزوم مطمئنا از نیروی نظامی استفاده خواهد نمود.

سندرز: از قدرت نظامی استفاده می کنم

به گزارش روز یکشنبه تارنمای هیل، این نامزد انتخابات آمریکا از ایالت ورمونت که از حزب دموکراتیک در انتخابات ریاست جمهوری 2020 حضور پیدا می نماید، در مصاحبه با برنامه 60 دقیقه شبکه خبری سی بی اس این اظهارات را عنوان کرد.

اندرسون کوپر مجری شبکه سی بی اس از این نامزد ریاست جمهوری آمریکا پرسید، آیا فکر می نماید که موقعیت هایی وجود خواهد داشت که استفاده از اقدام نظامی را ضروری می نماید؟

سندرز پاسخ داد: مطمئنا. البته که این کار را انجام می دهم. تا حد ممکن به ندرت رخ خواهد داد اما بله، ما بهترین نیروی نظامی را در دنیا داریم.

این نامزد ترقی خواه آمریکایی همچنین گفت: درصورتی که تهدیدی علیه مردم آمریکا وجود داشته باشد یا درصورت وجود تهدیدهایی علیه هم پیمانان اقدام نظامی را مورد توجه را قرار خواهد داد و پیمان سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را باور دارد.

این سناتور آمریکایی در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره احتمال تهاجم چین به تایوان پاسخ داد: من فکر می کنم که باید این موضوع را برای کشورهای سراسر دنیا روشن کنیم که ما بی تفاوت نخواهیم بود و مطلقا اجازه نخواهیم داشت تهاجمی رخ دهد.

سندرز اضافه نمود، علاقه مند به دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است و دیدار با مقامات کشورهای متخاصم موضوع بدی نیست.

وی گفت: متاسفانه ترامپ بدون آمادگی لازم دیدار با کیم جونگ اون را انجام داد و این دیدار فقط فرصتی را برای دریافت عکس های تبلیغاتی فراهم کرد و فاقد اقدامات دیپلماتیکی لازم برای کسب موفقیت بود. اما من مسئله ای برای گفت و گو با کشورهای دشمن در سراسر دنیا ندارم.

هیل نوشت: سندرز از حامیان دیپلماسی به جای اقدام نظامی در جنگ های بی سرانجام آمریکا است.

این سناتور آمریکایی بعد از پیروزی در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در ایالت های نوادا و نیوهمپشایر نامزد پیشتاز انتخابات از این حزب محسوب می گردد.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز 3 نوامبر 2020 مطابق با 13 آبان 1399 برگزار می گردد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 891

به "سندرز: از قدرت نظامی استفاده می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: از قدرت نظامی استفاده می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید